به گزارش ایرنا فتح الله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ورزش و ورزش همگانی البرز دراستانداری افزود: امکانات تمام دستگاه های دولتی متعلق به جامعه است و باید دراختیار مدارس قرار گیرد.
وی اضافه کرد: امکانات به صورت متمرکز باشد و از موازی کاری پرهیز شود و نیاز است که تمامی دستگاهها در این خصوص مشارکت و حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: با این امکانات محدود نیاز به یک نقشه راهی داریم که بتوان آن را عملیاتی کرد و انتظار از همه دستگاهها این است که در عملیاتی کردن این نقشه راه کمک کنند .
حقیقی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار کل اعتبارات یک درصد از سوی ادارات و ارگان های استان به ورزش البرز اختصاص یافت اظهار داشت: این امر نشان دهنده توجه ویژه مدیران استانی به امر ورزش است و در سال جاری نیز این رقم و اعتبارات یک درصد مانند سال گذشته در اختیار ورزش و جوانان و آموزش و پرورش قرار گیرد.
معاون استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت تدبیر و امید و دولت دوازدهم است تصریح کرد: همه ارگان ها وظیفه دارند در تمامی زمینه های اقتصادی، ورزشی و فرهنگی و اجتماعی از بخش خصوصی حمایت و ما نیز ضمن اینکه از بخش خصوصی حمایت تمام سعی خود را بر هماهنگی و حمایت از بخش می کنیم.
حقیقی افزود: یکی از برنامه های دولت دوازدهم این است که بحث جوانان از ورزش جدا شود که با این تفکیک می توانیم خدمات ارزشمندتری را به این قشر از جامعه که دارای پتانمسیل های بسیاری بالایی هستند را ارائه بدهیم.
وی در ادامه تاکید کرد: همه فرمانداران باید نسبت به عملیاتی کردن ورزش های همگانی اقدام و شهرداری ها نیز نسبت به توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی اهتمام ورزند.
معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به مساله اختلاف بین دستگاهها در استان اشاره کرد و گفت: این موضوع که در انتخابات نیز شاهد آن بودیم اداراتی که با هم مشکل دارند نباید با یکدیگر برخورد کنند بلکه باید مشکل خود را به استانداری ارجاع دهند، ادارات اگر با یکدیگر هم مشکلی دارند قرار نیست با یکدیگر برخورد کنند قرار نیست یکدیگر را تخریب کنند بلکه باید مشکل خود را به استانداری ارجاع و استانداری نیز این مشکل را مورد رسیدگی قرار دهد.
حقیقی افزود: برخورد قهری را از هیچ اداره یا ارگانی نمی پذیریم و این گونه برخوردها را شایسته نمی دانیم.
وی در ادامه به ورزش بانوان اشاره و تصریح کرد: باید امکانات ورزشی به صورت یکسان در اختیار بانوان و آقایان قرار بگیرد و باید بیشتر به ورزش بانوان رسیدگی شود.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.