ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تعداد بالای مراجعه کنندگان به این بیمارستان از شهرها وشهرستانهای مجاور گفت:این فضای خدماتی بیمارستان پاسخگوی نیاز انبوه مراجعان وبیماران نیست .
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی باید نسبت به طراحی فضای جدید این بیمارستان در نقطه دیگری از شهر اقدام نماید تا مراجعان که اغلب از قشر کارگر هستند کمتر دچار زحمت و مشکلات شوند .
پالیزگیر با اعلام آمادگی فرمانداری برای واگذاری زمین در فضایی مناسب تر گفت : مدیران ارشد این سازمان می توانند با شرایط بوجود آمده نسبت به ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان اقدام کنند .
وی بیان داشت : در زمان حاضر بیمارستان موجود تنها بیمارستان تامین اجتماعی غرب البرز است که به شهرستانهای نظرآباد ،طالقان و آبیک خدمات می دهد که با وجود انبوه کارگران در این مناطق بیمارستان فعلی جوابگو نیست .
وی گفت:درفروردین ماه سال95 تعداد بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان 12 هزار و631 نفر ثبت شده که این رقم در فروردین ماه سال 96 با رشد 2 برابری به 24 هزار و706 نفر رسیده است.
فرماندارساوجبلاغ افزود:این رقم در اردیبهشت ماه سال 96 با یکماه فاصله هم با 19 درصد افزایش به 29 هزار و193 نفر رسیده است.
وی گفت:همچنین تعداد بستری شدگان درفروردین ماه امسال با 11.5 درصد رشد از 330 نفر به 368 نفر رسیده است.
پالیزگیر بیماران بستری در اورژانس راهم با رشد 45 درصد درجاری نسبت به سال گذشته از 383 نفر به 557 نفر اعلام کرد.
وی افزود: تعداد مراجعین به داروخانه هم با رشد بالایی داشته ایم واین رقم به 13 هزار مراجعه کننده افزایش داشته است.
فرماندارساوجبلاغ به خدمات ارائه شده دراین مرکز اشاره کرد وگفت:همه خدمات درمانی ،رادیولوژی،دندانپزشکی،اورژانس، پاتولوژی و..دراین مرکز پذیرش شده وارائه خدمت می شود.
وی از افزایش 24 درصدی مراجعه کنندگان در بخش زایمان در فروردین امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود:تعداد بستری شدگان هم 19 درصد رشد داشته است.
پالیزگیر بیان کرد:این آمارها نشان دهنده شمار بالای مراجعین به بیمارستان تامین اجتماعی شعبه هشتگرد می باشد که نیاز به محل جدید برای افزایش ظرفیت درمانی را می طلبد.
6155/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.