به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در این آئین، گفت: قرآن کریم منبع آموزشی کاملی برای رشد و به کمال رسیدن است که در زندگی فردی ، اجتماعی و اخروی باید به درس آموزی از این کلام وحی بپردازیم.
وی اظهار کرد: رضایت شغلی و رضایت مردم موجب پیشرفت امور و شکوفایی فعالیت ها می شود که همه ما به این دو عامل مهم توجه کنیم.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که توسط قاریان فرهنگی در این محفل قرائت شد، بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و ماه امام علی (ع) است که باید در برنامه ریزی ها و گفتمان اداری خود معارف علوی را منشاء رفتار خود قرار دهیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق اداری افزود؛ اگر اخلاق اداری در زندگی کاری افراد وجود داشته باشد ،کارکردن شیرین و توام با رضایت شغلی و رضایت مردم می شود .
رستمی افزود: این رضایت در پیشرفت امور و شکوفایی کارها نقش مهمی دارد.
وی در ادامه به اصول اخلاق اداری پرداخت و خاطر نشان کرد؛ اصل امانت داری در کار و خدمت گزاری به مردم در ردیف مهمترین اصول اخلاق اداری قرار دارد زیرا فلسفه وجودی نظام اداری را خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع تشکیل می دهد.
وی در ادامه گزارشی از برنامه ها ، فعالیت و توفیقات این ناحیه در سه ماهه اول سال 96 ارائه دادند و از تلاش همه کارکنان ناحیه 3 تقدیر کردند.
در این آئین به کارکنان اداری لوح تقدیر اهداء شد.
در پایان این نشست سفره افطاری برای مهمانان و کار کنان اداری آموزش و پرورش ناحیه 3کرج گسترده شد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.