به گزارش ایرنا، حمید احدی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: بهره گیری از کمک های این قشر می تواند در بر طرف کردن مشکلات فضاهای آموزشی در این شهرستان موثر باشد.
وی تصریح کرد: در بحث کمبود فضاهای آموزشی، فرسودگی مدارس و نیاز آنها به تعمیر و مرمت و از طرفی نقش تعلیم و تربیت در جامعه می طلبد تا خیرین با احساس مسئولیت بیشتر در این حوزه ورود کنند.
وی گفت: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی است.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: سعی شود مدارس خاص از جمله نمونه دولتی و تیزهوشان در فردیس بیشتر شود تا دانش آموزان نخبه برای ثبت نام و تحصیل به جای دیگر نروند.
احدی به کیفیت آموزش در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود مدارس می توان به سمت خصوصی سازی پیش رفت، اگر مدارس خصوصی سازی شود کیفیت قدری تفاوت خواهد کرد.
احدی گفت: 12درصد شهریه فوق برنامه مدارس نمونه دولتی افزایش یافت چهارمدرسه نمونه دولتی در فردیس وجود دارد که بر اساس کلاسهای فوق برنامه هر مدرسه به صورت جداگانه شهریه کلاس های مکمل و فوق برنامه مشخص شده است که این مبلغ از شروع سال تحصیلی از اولیا دانش آموزان اخذ می شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.