به گزارش ایرنا، در محفل انس با قرآن کریم که از سوی اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، استاد شیخ علی محمود الشمیس قاری مصری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت وهمچنین به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم مولودی خوانی با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در این محفل نورانی، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی گفت : یکی از برنامه های منسجم که امسال از استقبال بی نظیر مردم برخوردار بود محفل های انس با قران بود که در امامزاده ها برگزار شد.
وی از برگزاری مراسم ویژه شب های قدر در بقاع متبرکه در رمضان امسال خبر داد وگفت: بر اساس نیت واقفین سفره افطاری های ساده نیز برای روزه دارن مهیا است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ هم از استقبال خوب واقفین در سال جاری خبر داد و گفت: این نشانه توجه مردم به وقف و برنامه های آن در سال های اخیر بوده که توانسته با توسعه امورات فرهنگی و قرآنی توجه بیشتر واقفین را به خود جلب کند.
محسن سراغی گفت: در ساوجبلاغ 27 امامزاده واجب التعظیم داریم که زائران بیشماری در فصول مختلف میهمان این بزرگواران هستند و عموما در رمضان سال جاری ضیات الهی در این امکن بر گزار شده است.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.