عباس دمیرچی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ودیعه گزاران واجدین شرایط که دارای فیش ثبت نامی تا پایان سال 1386 هستند می توانند برای تکمیل ظرفیت برخی از کاروان های حج تمتع استان به آن کاروان مراجعه کنند.
وی اضافه کرد که قبل از این برای دارندگان اسناد سپرده گزاری حج تمتع تا پایان سال 1385 برای ثبت نام در کاروان های حج تمتع و تکمیل ظرفیت فراخوان داده شده بود که اکنون با توجه به وجود تعدادی ظرفیت خالی از سپرده گذاران جدید دعوت به عمل آمده است.
وی گفت:در صورتیکه در کاروان های اعزامی به سفر زیارتی حج تمتع ظرفیت خالی وجود داشت، مدیران کاروان می توانند با توجه به اولویت ها فراخوان داده تا زائران نسبت به نام نویسی و تکمیل وجه واریزی برای اعزام اقدام کنند.
وی گفت: لیست دفاتر زیارتی حج و زیارتی و مدیران کاروان های اعزامی به همراه اطلاعات ضروری در سامانه اطلاع رسانی حج و زیارت استان موجود است که این اطلاعات ضروری شامل اعزام مدینه قبل، مدینه بعد، هزینه سفر و نشانی محل ثبت ­نام و زمان­ بندی مراجعه­ ی دارندگان شرایط ثبت نام و مدارک لازم جهت نام ­نویسی است.
دمیرچی اضافه کرد که برای حج تمتع در سال جاری که از مرداد ماه سال جاری اولین اعزام ها آغاز می شود، 1500 نفر در قالب 10 کاروان در 2 مرحله مدینه قبل و مدینه بعد اعزام می شوند.
در استان البرز 43 دفتر زیارتی مشغول فعالیت هستند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.