حسن نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس البرز به منظور بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان تشکیل شده است تا بستر مناسب برای پاسخگویی به اولیاء دانش آموزان در فرایند ثبت نام برای سال تحصیلی جدید مهیا شود.
وی اظهار کرد: این ستاد با رویکرد تکریمی - نظارتی در اداره کل و اداره های آموزش و پرورش نواحی و مناطق تابعه البرز تشکیل شده است تا نظارت کمی و کیفی در پاسداشت از حقوق شهروندی در فرآیند ثبت نام در مدارس این استان حاکم باشد.
وی بیان کرد: برنامه نظارت و بازرسی بر فعالیت ستادهای ثبت نام البرز به همراه نمون برگ های مربوطه به نواحی و مناطق آموزش و پرورش این استان ارسال شده است.
وی یاد آور شد: لیست گروه بندی بازرسان نظارت بر فرآیند ثبت نام در این استان نیز به معاونت های ابتدایی و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در قالب گروه بازدید کننده سازماندهی و اعلام شد.
نوروزی با اشاره به اینکه برای اولین بار مدارس استثنایی البرز در لیست برنامه نظارت بر فرآیند ثبت نام در مدارس این استان قرار گرفته است ادامه داد: فرآیند نظارت بر ثبت نام در مدارس استثنایی نیز همانند سایر مدارس البرز انجام می شود.
وی گفت: تیم 20 نفره بازرسان روز های دوشنبه و چهارشنبه از مدارس استان البرز بازدید می کنند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: سرپرستی تیم نظارت بر فرآیند ثبت نام در مدارس استان را معاونت ابتدایی و متوسطه این اداره کل بر عهده دارند.
نوروزی اضافه کرد: اجرای برنامه نظارت بر فرآیند ثبت نام در مدارس البرز زمینه رسیدگی به درخواست‌ها ، سوالات مراجعین و اولیای دانش آموزان را بوجود می آورد.
وی افزود: شماره تلفن 32525657 در مرکز استان آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات و پاسخ‌گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مراجعین و اولیای دانش آموزان در البرز است .
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 95 آغاز شده است، عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز بعد از اتمام امتحانات نوبت خرداد در سطح مدارس استان آغاز شده و تا 31 مرداد ماه 96 ادامه دارد .
نوروزی اضافه کرد: برای ثبت نام دانش آموزان، باید مدیران و پرسنل اداری در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ماه خرداد و دوشنبه و چهارشنبه در ماه های تیر و مرداد در مدارس حضور داشته باشند.
وی تاکید کرد: نصب دستورالعمل ثبت نام، آدرس سایت و تقویم سفارش کتب درسی به همراه آدرس و شماره تماس دبیرخانه ستاد نظارت بر ثبت نام در تابلوی اعلانات مدارس استان البرز ضروری است.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.