به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت:اردبیل از دیرباز مهد تشیع بوده و به عنوان پایتخت حسینیت در سطح کشور مطرح است و اجرای برنامه‌های قرآنی و به ویژه مسابقانی با این حجم می‌تواند به ارتقای جایگاه معنوی اردبیل کمک کند .

وی با قدردانی از آموزش و پرورش استان به خاطر قبول میزبانی این مسابقات بیان کرد:به طور قطع ما نیز خود را به عنوان میزبان فرض کرده و در راستای تحقق اهداف این مسابقات تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم شاهد برگزاری مناسب ایندوره از مسابقات در اردبیل باشیم .

شهردار اردبیل افزود: ظرفیت شهرداری در زمینه‌های استفاده از استندهای شهری برای نصب بنر و تبلیغات مسابقات، اتوبوس‌های شهری برایایاب و ذهاب دانش‌آموزان به فوق برنامه‌ها، اهدای شاخه گل به دانش‌آموزان در روز راهپیمایی قرآنی و برخی امکانات دیگر در اختیار آموزش و پرورش استان خواهد بود .

لطف‌اللهیان با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های مهم شهرداری به شمار می‌رود که در این راستا سالانه برنامه‌های مختلف مناسبی در سطح شهر اجرا می‌شود که توسعه برنامه‌های قرآنی نیز از اولویت‌های مهم در این حوزه به شمار می‌رود .

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671300
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.