فرشید علیزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره بر اساس اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین و با توجه به اهمیت توانمند سازی و ارتقاء علمی و عملی معلمان تربیت بدنی به عنوان بازوان اجرایی و متولیان اصلی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس اجرایی شد.
وی اظهار کرد: این دوره رقابتی به منظور فراهم کردن فضایی مناسب برای رقابتی سالم و سازنده، بهبود سطح آمادگی جسمانی، حرکتی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی و ارتقاء سطح علمی و به روز شدن آنان در ارائه خدمات به جامعه هدف برگزار شد.
وی بیان کرد: در دوره رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی در مرحله منطقه ای 400 نفر از نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز شرکت کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: از این تعداد 120نفر به مرحله مسابقات استانی بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی راه پیدا کردند.
علیزاده یادآور شد: در مرحله استانی این دوره از رقابت ها، 14 تیم و 120 نفر در دو بخش خواهران و برداران شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه مرحله استانی رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک و چهار کرج برگزار شد ، افزود: معلمان تربیت بدنی راه یافته به مرحله استانی در دو مجتمع ورزشی کوثر و شهید مفتح به رقابت پرداختند و نفرات برتر در گروه های سنی مختلف مشخص شدند.
وی ادامه داد: نفرات برتر استان البرز در مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی - تخصصی معلمان که در تابستان 96 برگزار می شود حضور پیدا می کنند.
استان البرز 800 معلم تربیت بدنی دارد.
2819 / 6155 خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.