به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد، گفت: دشمن به دنبال تشدید ناامنی ها در داخل کشور است که تاکنون با اقتدار و اشراف کاملی که نیروهای امنیتی دارند، ناکام مانده است.
وی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری این ترقه بازی ارزش عملیاتی و امنیتی و نظامی نداشت و بیشتر یک اقدام تبلیغاتی و روانی بود.
خطیب جمعه نظرآباد افزود: می خواستند رعب و وحشت ایجاد کنند و امنیت کشور را خدشه دار کنند که با سرعت عمل نیروهای نظامی و امنیتی و سپاه و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این حرکت مذبوحانه و بزدلانه تحت کنترل قرار گرفت.
وی در عین حال گفت که باید ضریب هوشیاری را بالا ببریم. باید آمادگی های لازم را در وجود خودمان تقویت کنیم و در اماکن عمومی، در ماه مبارک رمضان در مساجد و بخصوص در مصلاهای نماز جمعه اوضاع پیرامون را به خوبی رصد کنیم.
خطیب جمعه نظرآباد خاطرنشان کرد: به فضل الهی با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی تاکنون برای کشور مشکل جدی پیش نیامده چرا که به هر حال جمهوری اسلامی ایران ریشه های تروریسم را به خوبی می‌شناسد، از منشا فکری آنها و حامیان آنها به خوبی اطلاع دارد.
محسن زاده تصریح کرد: این اقدام تروریستی باعث شد همه بدانند در پس این امنیتی که در کشور حاکم است چه زحماتی کشیده می شود و نیروهای گمنام امام زمان علیه السلام چگونه با فداکاری و ایثارگری این نا امنی ها را در نطفه خفه می کنند.
وی افزود: تروریست‌ها و حامیان و منشأ فکری آنها باید بدانند که ملت عزیز و مسئولین دلسوز ما با تمام قوا و وحدت کامل در مقابل آنها ایستادگی کرده و خواهند کرد.
امام جمعه نظرآباد در ادامه با تبریک روز میلاد کریم اهل البیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، گفت: ماه مبارک رمضان یک قلب دارد و یک قله. قلب ماه مبارک رمضان شبهای قدر است و قله آن هم روز عید فطر است. این انتظار وجود دارد که مسئولین محترم و مردم عزیز همه افکار و امکانات خودشان را بسیج کنند برای اینکه در شب های قدر بهره برداری معنوی و فرهنگی بیشتری داشته باشیم.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.