به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجید خدابخش در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل موسوم به پنجره واحد افزود : چشم پوشی از بعضی مواد و تبصره های زاید به عنوان موانع مهم در راه سرمایه گذاران می تواند انگیزه بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در مناطق محروم بالا ببرد.

وی سه شهرستان خلخال ؛ کوثر و گرمی را ازجمله مناطق کم برخوردار استان اردبیل دانست و اظهار کرد: به واسطه معضل هایی مانند بیکاری و محرومیت روز به روز شاهد مهاجرت ساکنان این نقاط به شهرهای بزرگ و کاهش جمعیت ؛ به خصوص در روستاهای این سه شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: حمایت بیش از پیش و مضاعف از صاحبان سرمایه که قصد سرمایه گذاری در تولید و ایجاد اشتغال در این شهرستانها را دارند از ضروریات می باشد و به غیر از موارد حساس و دارای اهمیت که با ایمنی انسان ها مربوط می شود باید از مواد و تبصره هایی که سرمایه گذاران را در پیچ و خم های زاید اداری گرفتار می کنند، چشم پوشی کرد.

رییس شورای اداری استان اردبیل همچنین از مدیران ارگانها و اداره های ذیربط خواست در مسایل اداری مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی از امکانات و فن آوری های پیشرفته و نوین استفاده کنند تا مسیر سرمایه گذاری هرچه بیشتر هموارتر شود.

وی افزود : برای مسایل مربوط به سرمایه گذاری استفاده از مشاوره های افرادی مانند کارشناس و وکیل دارای اهمیت است و بطور یقین از ایجاد گرفتاری ها و مشکل های بعدی در این مسیر جلوگیری می کند.

در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل ترتیب یافت مسایل و مشکل های تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی باحضور خود این افراد مطرح و درباره رفع آنها تصمیم های لازم گرفته شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 669158
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.