عدیل سروی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان در اردبیل اظهار داشت: سود بالای بانکی مشکل بزرگ سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی است که تامین منابع مالی کم‌بهره برای رونق تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: بانک کشاورزی در توسعه، عمران و آبادانی بخش کشاورزی استان به عنوان بازوی مالی جهاد کشاورزی نقش کلیدی و اساسی را ایفا می‌کند و در راستای حمایت‌های واقعی از تولیدکنندگان و بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران در این بخش اقدامات قابل توجهی انجام یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به تاثیر تامین منابع مالی و حمایت‌های به موقع از تولید اشاره کرد و گفت: همسویی و همراهی بانک کشاورزی استان در راستای اعطای به موقع تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان به ویژه در جذب اعتبارات مکانیزاسیون شایسته تقدیر و قدردانی است.

سروی بیان کرد: بانک کشاورزی نتیجه اثربخشی در افزایش تولیدات کشاورزی داشته و برای حمایت‌های عینی و بی‌وقفه از تولیدکنندگان و کشاورزان مدیریت ریسک‌پذیری را انجام داده و همواره در راستای ارائه خدمات بهینه به مشتریان خروجی‌های موفقی را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم برای حمایت از سرمایه‌گذاران و کشاورزان مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم و شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این زمینه باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 669157
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.