علی امدادی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اظهار داشت: در ادارات اردبیل و شهرستان‌ها در مورد ثبت‌نام و پخش کارت هوشمند ملی به لحاظ زیرساخت و تجهیزات آمادگی داریم و امیدواریم همکاری لازم را داشته و با ایجاد فضای صمیمی و انجام قانونی کارها به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی در مورد وضعیت ادارات پست از لحاظ فضای موجود و مشکلات موجود تصریح کرد: امیدواریم با ارتباط مستمر با اداره کل ثبت احوال خدمات مطلوب ارائه دهیم که در این راستا خدمات شناسنامه را در دفاتر استان فراهم می‌کنیم تا از این طریق به مردم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری این اداره کل با ثبت احوال در مورد ارائه خدمات کارت هوشمند ملی در سطح استان خبر داد و افزود: با امضای این تفاهم‌نامه همکاری‌ها و تعامل بین دو اداره کل افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این امر زمینه‌ساز ارتقای کمی و کیفی هر چه بیشتر خدمات ارائه شده توسط دو دستگاه شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این نشست گفت: ظرفیت پست برای ارائه انواع خدمات بسیار زیاد است و پست استان می‌تواند با اجرای بخشنامه‌ها و چهارچوب‌های ثبت احوال خدمات بهتری را در راستای کارت هوشمند ملی ارائه کند.

اسد حسن‌زاده بیان کرد: بسیاری از دفاتر تجهیزات و امکانات لازم را در ایستگاه‌ها سریعا تکمیل کرده و خدمات ثبت احوال را دریافت می‌کنند و در این راستا از اداره کل پست انتظار زیادی داریم.

وی با اشاره به اهمیت ثبت احوال و ارائه خدمات هویتی و نظارت مستمر ثبت احوال و مدیران فنی اظهار کرد: برخی مشکلات و ناهماهنگی در دفاتر مستقر در پست وجود دارد که تلاش می‌کنیم با عمل به قرارداد در بعد نیروی انسانی، مالی و تداوم همکاری بتوانیم از این موارد کاهش دهیم که در صورت همکاری خوب در مورد دیگر خدمات نیز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 669156
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.