محسن شهبازی سرور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اردوی فرهنگی - آموزشی با هدف ترویج فرهنگ توجه به سلامت جسمی و روحی ، پاسداشت از محیط زیست با محوریت آموزه های دینی - قرآنی و تاکید بر مهمترین راز سلامتی با توسعه ورزش در بین افراد جامعه اجرا شد.
وی با اشاره به درس های آموزنده ماه مبارک رمضان در بخش خود سازی فردی و اجتماعی ، اظهار کرد: معلمان بسیجی این شهرستان در ماه مهمانی خدا اقدام به انجام این حرکت نمادین کردند تا به همه افراد جامعه به ویژه حامیان محیط زیست یادآوری کنند که برای ترویج فرهنگ زیست محیطی در جامعه با نگاه دین و قرآن باید کوشش بیشتری کنیم.
مدیر آموزش و پرورش نظرآباد تصریح کرد: معلمان نظرآبادی در این اردوی نیمروزه بر ارتقای توان جسمی و روحی و بهره مندی ازفضای معنوی ماه مبارک رمضان و انتقال پیام های آموزشی و تربیتی سازنده آن در بین کودکان ، نوجوانان و جوانان نیز تاکید کردند.
شهبازی یاد آور شد: در این اردو بیش از70نفر از بسیجیان فرهنگی شهرستان نظرآباد حضور داشتند که پس از کوه پیمایی با حضور در کنار مرقد مطهر امام زاده موسی (ع) و زیارت به ترتیل آیات الهی پرداخته و افطار کردند.
وی برگزاری نماز جماعت ،سخنرانی مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه درسپاه نظرآباد و فرمانده بسیج فرهنگیان استان البرز را از دیگر برنامه های این اردو ذکر کرد.
وی تاکید کرد: برای درس آموزی از طبیعت فقط کافی است نگاه مهربان و آگاهانه به محیط زیست و تندرستی داشته باشیم زیرا حفظ این دو نعمت الهی لازمه زندگی امروز هر فرد یا خانواده ایرانی را تشکیل می دهد.
شهرستان نظرآباد حدود 1800 فرهنگی دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.