به گزارش ایرنا، مراسم جشن گلریزان چهارشنبه شب در ساوجبلاغ برگزار شد که اقشار مختلف مردم 620 میلیون ریال به زندانیان کمک کردند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: کمک به قشر آسیب پذیر خانواده زندانیان نه تنها موجب اجر و قرب الهی می باشد بلکه تداوم این کار خیر و خداپسندانه باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیز خواهد بود.
ابوالقاسم پالیزگیر ضمن قدردانی از حضور و کمک مالی خیرین بخش چندار اظهار داشت : سال گذشته تنها مشارکت خیرین بخش چندار در حمایت از آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بیش از یکی از استانهای کشور بود.
وی گفت امسال جشن گلریزان در سه بخش شهرستان با حضور خیرین همان بخش بر گزار می شود.
پالیز گیر افزود: بخش های مرکزی و چهارباغ مراسم گلریزان خود را روزهای پنجشنبه 13 رمضان و 15 رمضان بر گزار خواهند کرد.
وی افزود: در گلریزان بخش چندار خیرین بیش از 620 میلیون وجه نقد برای حمایت از خانواده های آسیب پذیر زندانیان این بخش کمک کردند.
وی گفت: در مجموع کل کمک های مردم ساوجبلاغ در شب سوم اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر کل زندان های استان البرز اظهار داشت : همه ساله به همت خیرین، نیکوکارو تلاش ستاد مردمی دیه تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند استان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند.
جبار باقری افزود : باهمت خیرین سال گذشته در جشن گلریزان 357 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند.
مدیرکل زندان های استان البرز افزود: ستاد رسیدگی به امور دیه با جلب و جذب کمک های خیرین نوعدوست، برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت داشته که بحمدلله طی 5 سال گذشته یک هزار و 470 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان آزادشده اند.
باقری تصریح کرد: با تلاش مددکاران ستاد مردمی دیه، نیمی از دیه زندانیان توسط شکات بخشیده و مابقی آن از طریق پرداخت های بلاعوض، قبولی اعسار وپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بوده است.
وی یادآور شد:درزمان حاضر 31 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ بر 210 میلیارد ریال در زندان های استان به سر برده که منتظر مساعدت مالی خیرین نیکوکار هستند.
بخشدار چندار نیز در این مراسم گفت : بخش چندار در سطح شهرستان از کمترین زندانی ومجرم برخوردار است که خوشبختانه این نشان از احترام واجرای قانون توسط مردم بخش چندار دارد .
محمود فلاح نژاد ضمن قدردانی از خیرین بخش چندار گفت : خیرین بخش چندار سال گذشته 960 میلیون ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند که امیدواریم امسال نیز با رویش خوبی مواجه شویم.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.