وحید یعقوبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این آئین از دانش آموزانی که در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه اول تا سوم را کسب کرده بودند، تجلیل شد.
وی از جشنواره نوجوان خوارزمی به عنوان یکی از طرح ها و برنامه های اجرایی کشور یاد کرد و گفت: دانش آموزان این ناحیه بار دیگر در این جشنواره مهم، استعداد و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: دانش آموزان ناحیه یک کرج در محور های ادبیات،آزمایشگاه، پژوهش، کار و فناوری ، دست سازه و زبان شرکت کردند.
وی تصریح کرد: در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان پایه متوسطه دوره اول و دوم متوسطه حضور داشتند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: این جشنواره با هدف ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ­های دانش آموزان براساس شیوه نامه وزارتخانه ای در سطح منطقه ای ، استانی و کشوری به اجرا در آمده است.
یعقوبی از پژوهش به عنوان یکی از محورهای مهم سومین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 96-95 نام برد و اظهار کرد: موضوع پژوهش دانش آموزی در این جشنواره ملی را کمبود آب و محیط زیست تشکیل می دهد.
وی ادامه داد: پس از داوری آثار در 6 محور آثار دانش آموزان این ناحیه در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی برتر شناخته شد.
وی تصریح کرد: مرحله کشوری این جشنواره در مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.
وی گفت: دبیرخانه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی از نیمه دوم آذر ماه 95 در این ناحیه فعال شد تا فرآیند این جشنواره مهم طبق شیوه نامه وزارتخانه ای اجرایی شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تاکید کرد: هر ساله دانش آموزان این ناحیه در جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای مختلف حائز رتبه برتر کشوری می شوند.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.