غلامرضا امینی در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان اردبیل که در سالن کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر تعامل بسیار مناسبی ما بین هیئت قایقرانی و اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد که امیدواریم رشته قایقرانی در استان اردبیل به یکی از قطب‌های کشور تبدیل شود که متاسفانه این رشته در چند سال اخیر در استان اردبیل سیر نزولی داشته که امیدواریم با فعالیت‌های رئیس جدید هیئت قایقرانی استان این رشته در اردبیل توسعه یابد.

وی افزود: فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیون‌هایی است که در حوزه بانوان و آقایان هیچ مشکلی نداریم و تمامی امتیازاتی که در بخش آقایان ارائه می‌شود برای بانوان نیز بوده و حتی مسابقه بانوان قایقران نیز به صورت پخش مستقیم است که این یک ظرفیت بسیار مناسب برای حضور بانوان اردبیلی در این رشته است.

رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: قایرانی به عنوان یک رشته مدال‌آور در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی مطرح شده و خوشبختانه این موضوع سبب شده که رشته قایقرانی مورد توجه جدی وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد که باید از این فرصت استفاده کرد و بتوانیم در استان‌های کمتر توسعه یافته از نظر قایقرانی این رشته را ارتقا دهیم.

امینی تصریح کرد: بنده با حضور در استان اردبیل بازدیدی از گرمی و پار‌س‌آباد داشتم که این شهرستان‌ها ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه قایقرانی دارد که بر همین اساس اردوی تیم ملی قایقرانی زیر 16 سال دختران بعد از ماه مبارک رمضان در شهرستان گرمی برگزار می‌شود که این اردوی تدارکاتی استارت فعالیت در این شهرستان‌ها است.

وی بیان کرد: برای میزبانی مسابقات آسیایی 2019 کاناپولو دو استان اصفهان و اردبیل شانس میزبانی از این مسابقات را دارند که تمایل فدراسیون قایفرانی و وزارت ورزش برای میزبانی استان اردبیل در این رقابت‌ها است ولی به شرطی که زیرساخت‌های برگزاری این مسابقات در استان اردبیل فراهم شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه استان اردبیل از منابع آبی بسیار مناسب و دریاچه‌های طبیعی برخوردار است که این ظرفیت‌ها برای توسعه رشته قایقرانی بسیار حائز اهمیت است.

در قالب برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان مرتضی قاطع که پیش از این به عنوان سرپرست هیئت فعالیت می‌کرد به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل انتخاب شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 666381
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.