به گزارش ایرنا، مردم شهرستان های استان البرز با سیاه پوش کردن معابر و سر در خانه ها و مساجد و تکایا و برپایی مجالس بزرگداشت ارتحال امام (ره) یاد و نام بزرگمرد تاریخ معاصر ایران را زنده نگه داشت و با وجود گذشت 28 سال به عزاداری پرداختند.
مردم روزه دار استان البرز همچون سراسر کشور بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
مردم این استان از پیر و جوان بار دیگر نشان داده اند که به آرمان های امام (ره)، نظام و انقلاب وفادار هستند و در این راه همچون سال های انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه هستند و با تمام قدرت از کشور و نظام دفاع می کنند.
یکی از نکات بسیار زیبا در مراسم های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در البرز حضور نسل جوانی است که هیچ گاه امام(ره) را ندیده اند و طعم حضور پر برکت ایشان را نچشیده اند اما پای آرمان های آن سفر کرده، ایستاده اند.
20 هزار زائر البرزی در قالب 500 دستگاه اتوبوس به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد و این نشان از عمق علاقه و عشق مردم این استان به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دارد.
مردم استان البرز با شرکت پرشکوه خود در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) نشان خواهند داد که خمینی کبیر(ره) در دل ها زنده است و اندیشه و آرمان ایشان همواره سلسله جنبان تاریخ خواهد ماند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.