محبوب حیدری در حاشیه بازدید از شهرک ولایت اردبیل گفت: در همین راستا و با هدف رونق بخش مسکن با مشارکت دولت و بخش خصوصی ۲۳۶ واحد مسکونی در استان احداث می‌شود.

وی افزود: پروژه تجاری، مسکونی و خدماتی بام سبز ولایت یکی از این چهار پروژه است که زمین آن از سوی دولت در شهرک ولایت به مساحت پنج هزار و ۷۸۲ مترمربع تأمین شده و هزینه طراحی، ساخت و اخذ مجوزهای قانونی توسط شریک غیردولتی تأمین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه این پروژه شامل ۲۰۰ واحد مسکونی، ۹ واحد تجاری و یک واحد خدماتی است، اضافه کرد: برآورد مالی پروژه ۳۱ میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این مجموعه سال ۹۹ به اتمام می‌رسد.

حیدری پروژه دوم را خدماتی، تجاری و مسکونی ولایت اردبیل برشمرد و بیان داشت: وضعیت شراکت با بخش خصوصی به شکل پروژه بام سبز ولایت است و زمین به مساحت هزار و ۲۵۶ مترمربع از سوی بخش دولتی تأمین شده است.

وی تأکید کرد: این پروژه ۲۴ واحد مسکونی و شش واحد تجاری است که در سال گذشته آغاز شده و در سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان برآورد مالی پروژه را شامل هشت میلیارد و ۶۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

حیدری پروژه سوم را ۱۲ واحدی مسکونی شهرک آزادگان عنوان کرد و گفت: این پروژه در ۷۹۷ مترمربع سال گذشته آغاز شده و در سال ۹۷ نیز خاتمه می‌یابد؛ ضمن اینکه برآورد مالی آن پنج میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: علاوه بر این راه و شهرسازی با مشارکت بخش خصوصی پروژه تجاری در ۷۸۳ مترمربع زمین را در شهرستان خلخال از سال گذشته آغاز کرده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان این پروژه شامل ۱۸ واحد تجاری است و با صرف هزینه ۸۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 665841
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.