به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والسلمین جواد موحد روز شنبه در آئین بیست وهشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که باحضور جمع کثیری از آحاد مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ درمسجدجامع شهرهشتگرد برگزارشد، افزود: امام(ره) در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و حکومتی خویش چنان زیست که گفته‌اش بر کرده‌اش پیشی نگرفت همچنان که اجداد طاهرینش که رهبران مطلق بشریت می‌باشند چنین بودند.
وی ادامه داد: آن حضرت درون را از شائبه غیرخدا پیراسته و تمام جلوه های نفسانی را کنار زده و با اکسیر خدا محوری، ماهیت دانش و کردار خود را دگرگون کرد وهیچ گاه رضای مخلوق را بر رضای خالق مقدم ندانست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: آنچه هدف و انگیزه حرکت و انقلاب و جهت گیری های امام را تشکیل می داد، خدا بود.
وی بیان داشت: با این ه امام در ماه های اول زندگی از نعمت پدر و در شانزده سالگی از نعمت مادر بزرگوارشان محروم شدند، اما هیچ یک از این رنج ها و سوگ ها نه تنها در روح بزرگ حضرت امام اثر منفی نگذاشت؛ بلکه او را انسانی کار آزموده و ورزیده با روحی مستقل و استوار بار آورد.
حجت الاسلام والمسلمین موحد همچنین قیام 15 خرداد را نقطه عطف وسرآغاز حرکت مردمی به رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.
6155/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.