به گزارش ایرنا، مهین مجدباقری بانوی نیکوکاری که برای حمایت از کودکان یتیم ، زنان بی سرپرست و بیماران نیازمند سالهاست اقدام به تاسیس انجمن خیریه حضرت قائم (عج) در استان البرز کرده به رسم پیروی از ارزش های والای دینی والهی همه ساله در ماه مبارک رمضان سفره افطاری برای نیازمندان پهن می کند و آرامش خود را در خدمت به محرومان و نیازمندان می داند.
او می گوید: هیچ لذتی بالاتر از شادی محرومان نیست و تنها خدمت به این اقشار است که موجب آرامش خود وخانواده ام می شود.
مجدباقری که شب گذشته سفره افطاری برای کودکان یتیم و زنان بی سرپرست در کرج گشود، قصد دارد همزمان با سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با پهن کردن سفر افطاری دیگر از کودکان یتیم و بانوان بی سرپرست پذیرایی و تجلیل کند.
وی اظهار داشت: سالانه تعداد زیادی بیمارصعب العلاج از حمایت های انجمن خیریه حضرت قائم (عج) بهره مند می شوند ضمن آنکه تهیه توزیع مواد غذایی والبسه بین نیازمندان در ماه های مختلف سال به ویژه پیش از فرا رسیدن سال نو از برنامه های همیشگی این انجمن خیریه است.
او بیشتر دوست دارد که با نام خانم سروش صدایش بزنند چرا که همسرس یعنی حاج داریوش سروش همواره در انجام کارهای خیر مشوق خانم مجدباقری است و از اینکه در محافل به نام خانم سروش معروف است.
این بانوی نیکوکار که بیشتر وقت خود را صرف کمک به نیازمندان و بیماران می کند، همه روزه برای درمان بیماران بین تهران و کرج رفت وآمد می کند تا بتواند لبخند شادی برلبان خانواده های دردمند بنشاند.
محافل قرآنی و معنوی این بانو همواره مملو از جمعیتی است که به راز و نیاز با خداوند مشغولند، او در کنار کمک به نیازمندان و بیماران برنامه های فرهنگی و معنوی برای بانوان شهر برگزار می کند و همانطور که از نام انجمن حمایتی وی مشهود است، دعا برای سلامتی امام عصر و ظهور درتعجیل آن حضرت زمزمه محافل معنوی این بانوی نیکوکار شهر است.
در برنامه های مختلف کودکان یتیم گرداگرد این مادر و بانوی نیکوکار حلقه می زنند و با اهدای گل مهربانی هایش را می ستایند.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.