به گزارش ایرنا،سرهنگ پاسدار محمد زارعی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان فردیس با اشاره به اقدام انجام گرفته برای برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) در فردیس افزود: تشکیل شورای هماهنگی ستاد ارتحال امام(ره) در محل فرمانداری و تقسیم وظایف دستگاه ها و ادارات دولتی برای اجرای هر چه باشکوهتر برنامه های ستاد ارتحال امام از مهمترین اقدامات در فردیس بوده است.
وی تصریح کرد: در این زمینه چهار کمیته موضوعی در ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان تشکیل شد که شامل کمیته انتظامی و امنیتی با مسئولیت فرماندهی ناجا، کمیته فرهنگی و اجتماعی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته بهداشت و درمان با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان وکمیته نیروی انسانی با مسئولیت معاون سرمایه انسانی بسیج جهت ثبت نام و اعزام زوار حرم حضرت امام است.
زارعی اظهار داشت: مسجد محور بودن یکی از کارهای جدید و نو برای اعزام زوار انجام شد که برنامه های اجرایی را در دستور کار دبیرخانه قرار دادیم.
وی به تأسی و نقش و کارکرد مساجد در انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس اشاره کردو گفت: امسال تمام مراحل ثبت نام، سازماندهی و اعزام زوار حرم مطهر با محوریت مساجد و حضور و نقش آفرینی ائمه جماعات طرح ریزی و برنامه ریزی شده است که 40 نقطه از مساجد فردیس شهروندان در حال ثبت نام برای اعزام به مرقد مطهر هستند.
وی بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ارتحال حضرت امام استقبال چمشگیر مردم به صورت خانوادگی جهت رفتن به حرم مطهر هستیم.
زارعی در خصوص برنامه های تدارک دیده شده سپاه در سطح شهرستان افزود: 6 برنامه در سه منطقه فردیس در مساجد نوع اول در روز 13 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: برنامه های دیگر به صورت محله ای درروز های 13 و 14 خردادماه در سطح مساجد و گلزار شهدای گمنام و پایگاههای مقاومت بسیج در قالب قرارگاه های فرهنگی در راستای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل خواهیم داشت.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.