به گزارش ایرنا ، غلامرضا رضایی فر عصر چهارشنبه در بازدید از شبکه انتقال آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: تلاش ها برای اتصال سریع این شبکه آبرسانی به شهر جدید هشتگرد مضاعف شده است.
مدیر عامل آبفای استان البرز با بیان اینکه پنج میلیون مترمکعب آب با تکمیل شبکه سد طالقان به شهر جدید هشتگرد اختصاص می یابد ، گفت : با تخصیص این میزان آب مشکل کم آبی شهر جدید هشتگرد برطرف خواهد شد.
فرماندار ساوجبلاغ در این بازدید خواستار تسریع در اتمام این طرح شد و گفت همه ادارات کل همکاری خوبی دارند اما شرکت آب منطقه ای استان البرز به گونه مناسب پای کار نیست.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: در سفر هیات دولت به استان البرز وزیر نیرو با اختصاص پنج میلیون متر مکعب آب از خط انتقال طالقان به شهر جدید هشتگرد موافقت کرد.
وی گفت: کار گروه اقتصاد مقاومتی با محوریت فرمانداری ساوجبلاغ و مشارکت آبفای استان ،شرکت عمران و آب منطقه ای البرزهر هفته تشکیل می شود تا موانع این طرح آبرسانی بر طرف شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تخصیص پنج میلیون متر مکعب به صورت سالانه خواهد بود، گفت: در شهر جدید هشتگرد 50 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که بسیاری از متقاضیان به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله کمبود منابع آبی نمی توانند در این واحدها مستقر شوند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه از اختصاص هفت هکتار زمین برای احداث تصفیه خانه آب شرب شهر جدید هشتگرد خبر داد.
سید شمس میریان گفت: با اختصاص آب پایدار به شهر جدید هشتگرد دغدغه مالکان برای استقرار در واحد های مسکونی خود مرتفع می شود.
6155/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.