به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: پروژه های خدماتی، عمرانی و فضای سبز اجرا شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج از نظر قدرت اجرایی و وسعت پروژه به اندازه ای ارزش دارد که تا قبل از آن چنین اقدامات عمرانی مهمی در کلانشهر کرج محقق نشده بود.

شهردار کرج اظهار داشت: مدیریت شهری کرج در دوره چهارم شورای اسلامی شهر، طی چهار سال گذشته به نحوی تلاش کرد تا بهترین خدمات را به مردم کرج ارائه دهد که از جمله این اقدامات می توان به ایجاد یک هزار هکتارعرصه فضای سبز در ایران کوچک اشاره کرد.

ترکاشوند گفت: برخی پروژه های عمرانی مانند تکمیل ادامه بلوار ماهان سال ها به تاخیر افتاد بود که در 4 سال گذشته از این پروژه ها بهره برداری های لازم به عمل آمد.

این مسئول علاوه بر اقدامات عمرانی مجموعه مدیریت شهری کرج در مدت زمان مذکور موفق شد تا در اراضی باعستان، 500 هکتار جنگلکاری را محقق سازد که این مهم با مصوبات خوب شورا و در شرایط رکود اقتصادی اجرایی شد.

شهردار کرج در ادامه با تشکر و قدردانی از تمامی دستگاههای اجرایی شهر در همراهی با مدیریت شهری به منظور راه اندازی پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی یادآور شد: پلیس راهور در تمام مدت اجرای پروژه ها با اقداماتی مانند هدایت ترافیکی کمک شایانی به پیشرفت پروژه و افتتاح هرچه سریعتر آنها داشت و همسو با این مجموعه عمل کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663107
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.