به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند عصر دیروز این مطلب را در شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری این کلانشهر عنوان کرد و گفت: تمام کسانی که در جامعه زندگی می کنند دارای حقوق شهروندی هستند و باید زیرساخت هایی را فراهم کرد تا محیط‌های شهری و ساختمان های عمومی به نحوی ساماندهی و احداث شوند که این افراد از ساده ترین حقوق خود بهره مند شوند.

شهردار کرج اظهار داشت: آنچه واضح است شهرداری این کلانشهر برای اجرای هر چه بهتر این شرایط نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها می باشد و مناسب سازی معابر و اماکن عمومی باید متناسب با وضعیت جسمانی افراد کم توان، جانبازان و سالمندان باشد تا آن ها بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه مدیران مناطق 12گانه شهرداری کرج باید تمامی اقدامات لازم را در زمینه ساماندهی معابر اجرایی کنند ادامه داد: مدیریت شهری ایران کوچک در تلاش برای رسیدن به سطح ایده آل شهری است تا در شهر مانع کمتری وجود داشته باشد و افراد کم توان بدون کمک از دیگران بتوانند در فضای اجتماعی رفت و آمد کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر شهر برای اقشار کم توان نیازمند فرهنگسازی بیشتر نیز می باشد گفت: برای تأمین ملزومات و تجهیزات در این زمینه، همه شهروندان و دستگاه های مربوطه هم باید همدلی و همراهی بیشتری با شهرداری کرج داشته باشند تا این مهم بصورت حداکثری در معابر شهر تحقق پیدا کند.

گفتنی است در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری کرج، قائم مقام شهردار، معاونان، مدیران عامل سازمان های تابعه، مدیران مناطق 12گانه و مدیران ستادی این دستگاه نیز حضور داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660620
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.