به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، علی ترکاشوند  این مطلب را عنوان کرد و گفت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی عامل جدایی ناپذیر عملکرد شهرداری ها است و این دستگاه با فرهنگ شهر به طور مستقیم در تماس می باشد بنابراین باید با برنامه ریزی مناسب و نگرشی جدید وارد میدان فرهنگی در سطح شهر شود و در حیطه وظایف به مرتفع ساختن معضلات در این زمینه بپردازد.
شهردار کرج با بیان اینکه کار فرهنگی در شهر تنها جزء اختیارات شهرداری نیست و دیگر ارگان‌ها نیز باید در این زمینه تلاش کنند گفت: در زمینه فرهنگ نباید مقطعی عمل کرد و باید برنامه جامعی برای اجرای کارهای فرهنگی وجود داشته باشد؛ در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج نیز اقدامات مناسبتی در زمینه فرهنگ در این کلانشهر انجام شده که باید تداوم داشته باشد.
ترکاشوند ادامه داد: بدیهی است دستیابی به موفقیت در پروژه های شهری مستلزم توجه همزمان به تمامی ابعاد زیست محیطی، اقتصادی، مالی، حمل و نقل، فرهنگی و ... می باشد و مدیریت شهری کرج نیز تا کنون در انجام پروژه های مختلف خدماتی و عمرانی خود ماهیت اجتماعی و تاثیرات گسترده ای که این اقدامات بر زندگی شهروندان بر جای می گذارد را مد نظر قرار داده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: اقدامات و برنامه های فرهنگی یکی از اصلی ترین روشها جهت رسیدن به انضباط شهری است و انجام این اقدامات راه رسیدن به انضباط شهری را کوتاه تر می کند.
وی در پایان یادآور شد: آموزش های شهروندی در رابطه با موضوعاتی نظیر عدم سد معبر و رعایت حقوق عابرین، رعایت نظافت، احترام به فضای سبز، لزوم رعایت قوانین ، عدم خرید از دستفروشان، رعایت فرهنگ ترافیک و... از جمله فعالیت های مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته بوده که برای خدمت رسانی کیفی تر به شهر و شهروندان با رویه هایی جدید تر همچنان ادامه دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 659418
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.