حجت‌الاسلام محسن سراغی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی با محوریت ماه مبارک رمضان در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این زمینه طرح ضیافت الهی با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و تبدیل این اماکن به قطب‌های فرهنگی طی ماه مبارک رمضان در 9 بقعه متبرکه اجرایی شده است.
سراغی با اشاره به برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه ساوجبلاغ گفت: اجرای برنامه‌های سخنرانی و بیان احکام شرعی از جمله برنامه‌های تدوین شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه این شهرستان است.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های قرائت قرآن، احکام، قرائت دعای افتتاح و مناجات و دعای ابوحمزه، سفره‌های افطاری ساده با استفاده از ظرفیت خیران و واقفان از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است.
سراغی برپایی مراسم‌های شب قدر، جشن میلاد امام حسن‌مجتبی(ع)، برپایی محفل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان ممتاز و برنامه‌های مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد.
وی آیین جزخوانی قرآن در امامزادگان را از دیگر برنامه‌های اوقاف ساوجبلاغ در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: این برنامه‌ها به منظور استفاده بهتر از ظرفیت ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.