به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ صدیف بدری در سخنرانی خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: امنیت، آسایش، استقلال و تمامیت ارضی کشور مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با اشاره به برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در هفته گذشته و تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبین مردم شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیروز واقعی این حماسه بزرگ عنوان کرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجام شده در مجلس اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر، اعتبارات عمرانی استان به حدود دو برابر افزایش یافته است و همچنین بودجه راه‌آهن اردبیل با افزایش چشمگیر، به 300 میلیارد تومان افزایش یافت و 90 کیلومتر از عملیات ریل‌گذاری این مسیر در سال جاری انجام خواهد شد.

بدری یادآور شد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل دولت تعهد کرد 58 میلیارد طلب پیمانکاران پرداخت شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

وی با تاکید بر توسعه بزرگراهی جاده‌های استان گفت: اقدامات مقدماتی بزرگراه اردبیل - مزرعه - لوشان انجام گرفته است و در این طرح در مرحله واگذاری است و امیدواریم اقدامات عملیاتی آن در اسرع وقت آغاز شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام گرفته در خانه ملت کلیات لایحه مناطق آزاد تجاری در مرداد ماه سال گذشته تصویب شد و دولت اخیرا نقشه مناطق آزاد جدید را به مجلس ارسال کرده است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شاهد تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در صحن مجلس شورای اسلامی باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 658237
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.