به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر به همراه فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان ساوجبلاغ با حضور در منزل شهید ایرج اکبری، شهیدان طاهریان و ورزدار در هشتگرد و قاسم آباد آقا یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان فتح خرمشهر را گرامی داشتند.
فرماندار ساوجبلاغ در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به حماسه عظیم و الهی آزادسازی خرمشهر در دوران هشت سال مقدس، آن را نقطه عطفی در مسیر پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل عنوان کرده و افزود: فتح خرمشهر به تعبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) فتح خاک نبود، بلکه فتح عالی ترین ارزشهای اسلامی و انسانی بود که سراسر تاریخ جنگ تحمیلی را تحت تاثیر خود قرار داد و منشاء موفقیت های بعدی شد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت:سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی با اشاره به اینکه شهیدان هشت سال دفاع مقدس پرچمی برای استقلال وشرف این نظام هستند، اظهار داشت: صبر و بردباری خانواده های معزز شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
فرماندار شهرستان از شهدا به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی یاد کرد و گفت: آنان با شناخت واقعی و بصیرت ویژه راه خود را انتخاب کرده و با ایثار جان خود نامشان را در حافظه تاریخ جاودانه ساختند و با امکانات کمی که در اختیار داشتند پیروزی غرورمندانه ای کسب کرده و با رشادت های خود نهال انقلاب را بارور کردند.
وی با بیان اینکه شهدا سرمایه های عظیم این انقلاب هستید، افزود: حفظ راه شهداء و پاسداری از خون شهداء وظیفه اول ماست و ما باید این وظیفه را به نحو احسن وبه درستی انجام دهیم.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.