به گزارش ایرنا ،پرویز زرگر روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای ذخیره کالاهای اساسی ماه رمضان پیش بینی شده است افزود: ثبات نسبی قیمت ها از سال گذشته تاکنون موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده و باتوجه به احتمال افزایش کاذب قیمت ها دستگاه های نظارتی کنترل ویژه ای را دراین زمینه اعمال خواهند داشت .
وی به میزان سهمیه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: مرغ منجد به مقدار 720 تن به قیمت عمده 53 هزار ریال و خرده فروشی 57 هزار ریال، گوشت وارداتی به میزان 67 تن به قیمت عمده 220 الی 230 هزار ریال و خرده فروشی به قیمت 225 الی 235 هزار ریال، برنج 10 هزار و 80 تن به قیمت عمده 24 هزار ریال و خرده فروشی 27 هزار ریال و شکر به میزان 16 هزار و 5 تن به قیمت عمده 25 هزار و 200 ریال و خرده فروشی 28 هزار و 550 ریال بفروش می رسد.
زرگر با اشاره به میزان ذخایر اقلام خوراکی در استان گفت: 756 هزار تن گندم، 40 هزار تن ذرت، 720 تن گوشت مرغ منجمد و 67 تن گوشت گوساله وارداتی در انبارهای داخل و خارج استان ذخیره وجود دارد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن مروری بر اقدامات انجام شده در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: توزیع گوشت گرم گوساله توسط شرکت پشتیبانی امور دام از طریق فروشگاه های زنجیره ای کوروش و گوشت گرم گوسفندی به صورت بسته بندی به مقدار 20 تن و همچنین 2 تن نیز گوشت وارداتی عرضه شد.
وی خاطرنشان کرد: توزیع بیش از 606 تن برنج سفید وارداتی و 446 تن شکر از طریق فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه های صنفی و شرکت های تعاونی انجام شده و هماهنگی برای تامین خرما جهت توزیع به مباشران در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
زرگر گفت: برنامه ریزی و توزیع گوشت مرغ منجمد به مقدار 65 تن از قرار هر کیلو 57 هزار ریال از طریق میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف محقق شد.
وی افزود: قیمت مصوب برای عرضه هر کیلو زولبیاو بامیه در ماه مبارک رمضان به ارزش 10 هزار و 500 تومان اعلام شده است .
در این نشست مقرر شد که طرح ضیافت در قالب فروش فوق العاده توسط فروشگاه های زنجیره ای و غرفه های میادین میوه و تره بار شهرداری و فروشگاه های بزرگ با نصب تابلو طرح ضیافت در سطح استان انجام شود.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.