عباس سلطانیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای برگزاری امتحانات خرداد ماه برابر قوانین، ضوابط و آئین نامه های وزارتخانه ای، نشست های توجیهی، آموزشی در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه امتحانات خرداد ماه از امروز در مدارس البرز آغاز شده است اظهار کرد: اعضای حوزه های اجرا ، تصحیح اصلی و ضمیمه برای امتحانات نهایی، پیش دانشگاهی و داخلی برای برگزاری امتحانات با کیفیت و استاندارد آموزش دیدند.
وی بیان کرد: در امتحانات نهایی خردادماه 96 این استان در رشته های نظری،فنی حرفه ای و پیش دانشگاهی 44 هزار و 244 نفر شرکت می کنند
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: امتحانات نهایی در 640 مدرسه البرز برگزار می شود که در آن 23880 دانش آموز دختر و 20364 پسر از دوم تا 25 خرداد ماه شرکت می کنند.
سلطانیان به مشارکت 3 هزار نفر از فرهنگیان بعنوان عوامل اجرایی حوزه های اجرا و تصحیح این استان پرداخت و خاطر نشان شد: برای برگزای امتحانات نهایی خرداد ماه سال سوم متوسطه نظری ، فنی حرفه ای و پیش دانشگاهی 175 حوزه اجرایی اصلی و ضمیه و برای تصحیح 27 حوزه فعال شده است.
وی گفت: تیم های بازدید برای ارزیابی فرآیند امتحانات نهایی و هماهنگ داخلی در مدارس البرز در دو بخش منطقه ای و استانی از اول تا پایان امتحانات در مدارس حضور دارند.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امتحانات با فاصله و در شیفت صبح برگزار می شود.
وی تاکید کرد: امتخانات خرداد سال تحصیلی 96-95 از دوم خرداد ماه در البرز آغاز و تا 25 خرداد ادامه دارد.
البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.