ابوالقاسم پالیزگیر عصر دوشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت 161 هزار و 421 نفر از مردم ساوجبلاغ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
وی گفت : تعداد واجدین شرایط این شهرستان 138 هزار و 232 نفر بوده که افزایش مشارکت به لحاظ حضور گردشگران ومیهمانانی بوده که به صندوقهای اخذ رای مراجعه کرده و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
وی افزود : میزان مشارکت ما در سال 92 به 132 هزار و 693 نفر بوده این در حالی است که میزان مشارکت مردم در سال 96 از رشد قابل ملاحظه ای بر خوردار بوده است .
پالیزگیر گفت :در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری میزان آراء اخذ شده ی دکتر روحانی به 73 و هفت دهم درصد رسید در حالی که در دوره یازدهم این میزان 72 و دو دهم درصد بوده است .
وی با تبریک صمیمانه به ملت ایران ومردم ساوجبلاغ برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت : انتخابات در جمهوری اسلامی امروز نماد شاخص مردم سالاری دینی می باشد
وی افزود: انتخابات 96 علیرغم تمام توطئه های دشمنان بدون کوچکترین حاشیه با حضور و آگاهی مردم به نحو احسن انجام شد
پالیزگیر با قدردانی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که موجبات مشارکت مردم را فراهم آورد از همه مردم به خاطر انتخاب اصلح وآگاهانه تشکر کرد.
وی گفت : ملت ایران با انتخاب آگاهانه ی دکتر روحانی با رویکرد اعتدال به دنبال اقتدار ایران اسلامی است.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت : امروز رقابت تمام شده و فصل رفاقت آغاز شده و همه باید دست به دست هم داده و با بکار گیری همه توان و سرمایه به فکر رونق کشور باشیم.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.