به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ جمشید مظاهری با اشاره به فرسوده بودن ناوگان مینی بوس رانی شهرستان اردبیل و حومه گفت: در این راستا سازمان اتوبوس رانی اقدام به نوسازی 20 دستگاه مینی بوس ظرف مدت دو ماه در سطح شهر اردبیل خواهد کرد و در تلاش هستیم که تا پایان سال 96 تعداد 40 دستگاه دیگر به ناوگان مینی بوسرانی شهرستان اردبیل افزوده شود.

وی افزود: در راستای بازسازی اتوبوس های این سازمان نیز 7 دستگاه اتوبوس به صورت 100 درصد بازسازی شده است که برای بازسازی هر خودرو 50 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل همچنین با بیان اینکه در کل ناوگان اتوبوس رانی 70دستگاه اتوبوس به صورت 10 الی70 درصدی بازسازی شده است عنوان کرد: تمام اتوبوس های فرسوده به صورت فازبندی از تاریخ اول خرداد سال جاری تا اواخر شهریور به مدت 4ماه بازسازی می شوند.

مظاهری بیان کرد: در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز درحال حاضر 30 دستگاه اتوبوس از سوی سازمان اتوبوسرانی کشور به این سازمان تخصیص داده شده که پس از طی مراحل اداری تحویل گرفته می شود.

وی با اشاره به جلوگیری از آلودگی هوا گفت: سازمان اتوبوسرانی در راستای مدیریت آلودگی هوا اقدام به رفع نواقص فنی بالغ بر 100 دستگاه اتوبوس دود زا کرده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل در راستای تنظیف اتوبوس های این ناوگان اقدام به خرید یک دستگاه باس واش کرده است که مشخصات فنی این دستگاه شستشوی خودرو در مدت 10دقیقه و صرفه جویی در مصرف آب و بازگشت 80 درصد از آب مصرفی به چرخه است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 653734
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.