به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مهران اوچی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرمی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان آماده همکاری با اداره زندان و انجمن حمایت زندانیان در سراسر استان است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای اجرای موفق این طرح دست یابیم.

وی افزود: ارائه آموزش‌های علمی و فنی لازم به مددجویان اردبیلی در رابطه با ارتقای سطح توانمندی و خودکفایی آنان موثر خواهد بود و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این زمینه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری رهنمون شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به این که طرح توانمندسازی شغلی خانواده‌های زندانیان در سراسر استان اردبیل اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم این طرح بتواند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشد.

اوچی بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرمی بسته شد، دوره‌هایی برای توانمندسازی خانواده‌های مددجویان زیرپوشش انجمن حمایت برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگانی که نمره قبولی در آزمون پایان دوره را کسب کنند از مزیت‌های بسیاری در زمینه درآمدزایی و اشتغال بهره‌مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام قلی‌یان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان گرمی نیز در این نشست تصریح کرد: نیاز است که از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای توانمندسازی مددجویان استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر خود در راستای خودکفایی مددجویان دست یابیم، چرا که انجمن حمایت از زندانیان به تنهایی قادر به حل مشکلات موجود نخواهد بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 653684
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.