آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج در مصلای این شهر افزود: ملت ایران همواره با حضور گسترده خود در انتخابات خیال خام دشمنان را باطل می کنند.

وی بیان داشت: حضور گسترده تر مردم انقلابی ایران درانتخابات 29 اردیبهشت ماه طمع خناسان و دشمنان را قطع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: انتظار ما از ملت این است که به طور گسترده پای صندوق های رای بروند.

حسینی همدانی خطاب به مردم گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اگر افرادی را نمی شناسید یا شناخت کمی دارید حتما با افراد مطمئن صحبت و به آنها اعتماد کنید.

وی با بیان اینکه رای دادن آثار مادی و معنوی زیادی برای کشور در بردارد اظهار داشت: رای دادن نظام را بیمه و حاکمیت اسلامی را تقویت می کند.

نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد: همچنین انتظار ما از ناظران وعوامل اجرایی این است که رای ملت را امنیت بدانند، همانطور که مقام معظم رهبری گفته اند برنده اصلی انتخابا ت مردم هستند ونتیجه انتخابات هرچه باشد باد مورد قبول و طرفداران کاندیداها خود را ملزم به قانون بدانند.

حسینی همدانی گفت: نباید اجازه داد یک عده فضا را آلوده کنند، خود مردم ناظر و هوشیار باشند و تخلفات را گزارش بدهند.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و بیان داشت: برای آزاد سازی خرمشهر رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی و ایثار توانستند سرافرازانه وارد میدان شده و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) فرمودند که خدا خرمشهر را آزاد کرد اظهار داشت:با عملیات بیت المقدس مهم ترین نقطه استراتژیک جنگ توسط رزمندگان اسلام از دست دشمنان خارج شد.

حسینی همدانی افزود: در آن زمان در راس دولت یک غرب زده وجود داشت که مشکلاتی را برای جنگ و نظام اسلامی درست کرد اما در چنین شرایطی نیروهای مردمی وارد عمل شده و و نشان دادند در هر موضوعی که مردم وارد میدان شوند در آنجا پیروزی قطعی است.

وی ادامه داد: امروز نیز درعرصه های مختلف به این حضور مردمی نیاز است و مقام معظم رهبری فرموده اند، خرمشهرها در پیش داریم.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: مردم در طول این سال ها نشان داده اند که برای حفظ نظام و ارزش های والای اسلام اهل مقاومت و ایثار هستند، این روحیه مردم ایران است دشمن بداند که خوب می داند اگر خطری ایران را تهدید کند تمام ایران در مقابل تهدیدات و تعرضات خواهند ایستاد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه باید دشمن شناس باشیم ، اظهار داشت: باید مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد چرا که دشمنانی مانند آمریکا که از روز اول قصد ضربه زدن به ما را داشته اند جایی برای دوستی ندارند.

حسینی همدانی افزود: استکبار از روزهای اول پیروزی انقلاب می خواست ما را در محاصره قرار دهد اما جوانان و مردم با اتحاد و همبستگی روزپر قدرت تر و مستحکم تر در راه آبادانی وپیشرفت کشور پیش می روند.

وی ادامه داد: این روزها مهم است، نباید از دشمن غافل شد ، دشمن به تعبیر رهبری به دنبال نفوذ وگسل می گردد، چرا اولین سفر رئیس جمهورتازه کار آمریکا باید عربستان باشد چون صهیونیست ها از آینده خود نگران و دنبال راه جدی هستند .

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: سران کشورهای اسلامی در منطقه به جلوداری حاکم وهابی سعودی به استقبال ترامپ که در سیاست های خارجی به دنبال منافع استکباری خودشان است می رود و این استقبال چیزی جز پذیرش ذلت برا آنها نیست.

وی گفت: رئیس جمهوری آمریکا به دیدار مراکز ادیان چون عربستان و واتیکان رفته تا بگوید با اسلام یهود و مسیحیت می خواهم ارتباط داشته باشم، اما خروجی سفر او این است که ایران تهدید مشترک این کشورها و بنایشان بر تهدید و کنترل ایران است.

حسینی همدانی گفت: دشمنان بخصوص از ایران می ترسند و امروز همان خط افزون طلبی را با تحریم ها دنبال چون فکر می کنند با این وسیله می توانند به ملت ایران صدمه بزنند و اما نمی دانند که خط امام مردم ایران خط شان خط اما م است ما یاد گرفته ایم زیر حرف زور نرویم ،استکبار ، آمریکا و حامیانش در مقابل استقامت ، اتحاد و ایستادگی مردم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 652744
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.