حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در پای صندوق رای در شعبه مسجد جامع المهدی(عج) فلکه چهارم فردیس به خبرنگار ایرنا افزود: مردمی که با اشتیاق پای صندوق های رای حاضر می شوند و ساعت ها معطل می مانند تا رای خود را به صندوق بیندازند امانتی را به آنها تحویل می دهند باید صیانت شود.
وی تصریح کرد: در بحث شوراها مردم با یک انتخاب درست و خوب برای چهار سال آینده بتوانند شهر خود را مدیریت کنند تا کار با ارزشی در آینده داشته باشند.
وی ادامه داد: وقتی برای بازدید از این شعبه آمدم به یاد آن انتخابات دهم و یازدهم فرودین ماه سال 58 افتادم که ملت ایران آن روز به جمهوری اسلامی ایران آری گفت و اولین انتخابات نظام مقدس بود که چنین شور و حالی در انتخابات وجود داشت.
وی اظهار داشت: امروز این نشاط و شور در انتخابات عامل آن را در چند مسئله می بینیم تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله انتخابات است و مردم را دعوت به پای صندوق های رای کردند که همه بیایند رای بدهند حتی آنهایی که با نظام زاویه دارند ولی کشور خود را دوست دارند آنهایی که سربلندی و اقتدار ایران را می خواهند این توصیه باعث می شود یک عده ای پای صندوق های رای حضور یابند.
ایمانی افزود: مسائله دوم باعث حضور و غرور آفرین و شور انگیز مردم در پای صندوق های رای پیدا می کنند آن جهت گیری که بیگانگان دارند آنها می خواهند مردم پای صندوق های رای نیایند و نسبت به جمهوری اسلامی بی اعتماد باشند و نظام را ناکارآمد تلقی کنند ولی همین مردم ایران در داخل سلیقه های مختلفی که دارند افکار سیاسی متفاوتی دارند اما در مقابل بیگانگان همه یک واحد می شوند و حضور حماسی را می سازند.
امام جمعه فردیس در رابطه با این شهرستان که از اهمیت بسزایی دارد، گفت: برای نخستین بار به صورت مستقل انتخابات شورای شهر برگزار می شود این مسئله برای مردم ایجاد هویت کرده است و مردم احساس می کند یک نام ، نشان جدید و ساختار هویت نویی پیدا کردند.
ایمانی افزود: امروز مردم فردیس پای صندوق های رای حضور پیدا کردند تا نمایندگان خود را برای یک دوره چهار ساله برای شورای شهر انتخاب کنند انتخابات ریاس جمهوری یک انتخابات ملی است و برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که 4 سال سکان اجرایی کشور بدست یک فرد می سپاریم.
وی اظهار داشت: از طرفی در انتخابات شورای ها می خواهیم افرادی را مشخص کنیم که برای بودجه ها و درآمدهایی که برای شهرداری مشخص می شود چطور این درآمدها هزینه شود.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: موضوع انتخاب شهردار برای فردیس مهم است احساس می کنند که در گذشته به آنها اجحاف شده است و خود می خواهند با انتخاب و رای خود کسانی که می توانند به آنها اعتماد کنند بیایند و در بستر امر قرار بگیرند تا یک برنامه ریزی خوبی برای شهرستان داشته باشند.
ایمانی افزود: انتخابات شورای شهر فردیس برای مردم این شهرستان یک انتخابات متفاوتی است امیدوارم حضور مردم نتیجه ثمر بخشی باشد به طور یقین همین طور خواهد بود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.