منوچهر اتابکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: : مردم ایران با حضوری پرشکوه در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت و انتخاب نامزد اصلح بار دیگر توانمندی و قدرت ایران را به تصویر می کشند تا سرنوشت کشور را به مدت 4 سال به وی واگذار کنند.
وی اظهار کرد: امروز همه ملت ایران در شعبه های اخذ رای در سراسر کشور حاضر می شوند تا با رای خود در تعیین سرنوشت کشورمان سهم مهم و موثری داشته باشند.
وی بیان کرد: رای مردم ایران برای همه مردم دنیا پیامی چون ایرانی قدرتمند، متدین با برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی و با ثبات که خواهان صلح و آرامش است را به همراه دارد.
دبیر انجمن اسلامی معلمان البرز خاطر نشان شد: ما امید به آینده ایران داریم لذا برای رسیدن به مطالبات خود از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید بکوشیم تا انتخابی آگاهانه داشته باشیم تا بستر رشد و توسعه کشور با ریختن آرائی آگاهانه آماده شود.
اتابکی گفت: در این دوره شور انتخاباتی خاصی در بین مردم با فعالیت های احزاب سیاسی و ستاد های مردمی شکل گرفت که امیدواریم همه مردم به خوبی درس معلمان خود را به یاد داشته باشند که وقتی در کلاس درس می گفت ' ای ایران دوستت داریم ' لذا امروز همه باید در پای صندوق های رای در چهار گوشه ایران تیک ' من حاضرم' بخوریم.
وی تصریح کرد: امروز روز بی تفاوت بودن به انتخابات نیست، روز آمدن و رای دادن آگاهانه برای ساختن ایران با اقتدار است که تا کنون برای اقتدارش صدها هزار شهید تقدیم شده است.
وی گفت: ما معلمان البرزی همانند سایر معلمان ایران همیشه سر افراز از مردم فهیم و آزاده کشور می خواهیم که با حضوری پرشور و گسترده البته با رای آگاهانه بار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کنند و زمینه رشد و نوسعه کشور را فراهم کنند..
دبیر انجمن اسلامی معلمان استان البرز ادامه داد: : همه ایرانیان با هر طرز فکری باید به پای صندوقهای رای بیایند چون حضور مردم باعث قدرت جمهوری اسلامی و پایداری نظام و انقلاب می شود.
اتابکی اضافه کرد: برای خفظ امنیت، آرامش و ثبات ایران اسلامی در عرصه بین المللی همه باید در پای صندوق های رای در 29 اردبیهشت حاضر شویم و غیبت نکنیم زیرا هر رای ملت سرنوشت کشور را رقم می زند.
البرز 45 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.