حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در واقع پذیرفتند که کشور را بر اساس رای مردم باید اداره کنند و حضور مردم پای صندوق های رای همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رای به نظام رای به سربلندی و اقتدار کشور است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فرمودند هر کس کشور و اسلام را دوست دارد به پای صندوق رای حاضر شوند، گفت: به رغم میل دشمنان جمهوری اسلامی که نمی خواهند مردم سرنوشت خود را رقم بزنند و حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای به حساب بی اعتمادی و ناکارآمدی به جمهوری اسلامی قلمداد خواهند کرد.
ایمانی گفت: رای و حضور مردم در پای صندوق های رای جواب دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود و پاسخ به کسانی خواهد بود که ناکارآمدی جمهوری اسلامی را در دنیا تبلیغ می کنند.
وی اظهار داشت: آن چیزی که مایه آرامش و امنیت کشور و یاس دشمنان از مقابله با نظام و برخورد با جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب است.
امام جمعه فردیس گفت: به طور یقین مردم ایران در روز 29 اردیبهشت ماه هم امنیت کشور را بار دیگر تضمین خواهند کرد و هم با حضور خود سایه جنگ و تعرض و ناامنی را از کشور ایران برای سالیان متمادی دور نگه خواهند داشت.
ایمانی افزود: پس از همه کسانی که به کشور خود علاقمندند و قانون اساسی و جمهوری اسلامی را پذیرفتند از همه آنها درخواست می کنیم روز جمعه به پای صندوق های رای حاضر شوند و رییس جمهور و نمایندگان خود را در شورای شهر و روستا انتخاب کنند پیروز این میدان هم جزء ملت ایران کس دیگری نخواهد بود.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.