سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنج شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: بیست و نهم اردیبهشت ماه نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود که شرایط حساس بین‌المللی نیز به اهمیت آن افزوده است.
وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز قرارگرفته است.
وی گفت : همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و وظیفه ملی و شرعی است و اگر در انتخاب اصلح کوتاهی کنیم در حقیقت به سرنوشت کشور، فرزندان خود و نسل های آینده این مرزو بوم بی توجهی کرده ایم چرا که عدم شرکت در انتخابات راه نفوذ و سلطه بیگانگان و دشمنان اسلام را بر ملت مسلمان فراهم می‌کند.
کامرانی صالح خاطرنشان کرد که نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت تمامی مراحل انتخابات قبل وحین تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات و پس از آن برنامه‌ریزی منسجمی انجام داده و از آمادگی صد درصدی برخوردار است و هرگز به دشمنان و سودجویان اجازه نخواهد داد، خللی در روند اجرای سالم و مطلوب فضای این حماسه مردمی وارد کنند.
فرمانده انتظامی البرز افزود: پلیس این استان ضمن همراهی و تعامل حداکثری با دستگاه های متولی در تامین امنیت انتخابات با حضور پررنگ خود شرایط را آماده می کند تا مردم متدین و ولایتمدار استان با امنیت و آرامش کامل فکری در پای صندوق های اخذ آراحاضر شده و وظیفه دینی و قانونی خود را به رخ جهانیان بکشند.
وی گفت : پلیس خدمتگزار بدون هیچگونه جانبداری و حزب گرایی مشتاقانه به سوی صندوق های سرنوشت ساز میهن اسلامیمان می شتابد تا هوشیارانه با آگاهی و بصیرت حماسه ای نو خلق کند .
وی افزود: حضور میلیونی امت شهید پرور ایران در این برهه حساس در انتخابات ضمن بسط و تقویت امنیت ملی و افزایش و تعالی احساس امنیت عمومی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و باعث ناامیدی و یأس دشمنان و خرسندی مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و دوستداران سرافرازی و عزت ملت بزرگ ایران خواهد بود.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.