سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین امنیت انتخابات قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات برعهده پلیس است و نیروی انتظامی در روز انتخابات در شعب اخذ رای و نقاط مشخص شده در استان، تا پایان رای گیری امنیت انتخابات را تامین خواهند کرد.
وی اضافه کرد: پلیس درسه بخش انتظامی ، ترافیکی و اطلاعاتی امنیت انتخابات را برای مردم تامین می کند تا مردم درآرامش کامل آرای خود را به صندوق ها بریزند.
وی خاطرنشان کرد: تامین کننده اصلی امنیت ، خود مردم هستند،اما پلیس هم همه تمهیدات لازم را در حوزه های اخذ رای و همچنین در سراسر استان اندیشیده است.
وی گفت: حضور مردم در انتخابات سرنوشت ساز است چرا که این حضور یک حماسه و نوعی مسئولیت پذیری است.
کامرانی صالح افزود: درطول 38 سال گذشته،دشمنان درصدد این بودند که انتخابات ایران اسلامی را با استفاده از تبلیغات مسموم یا دلسرد کردن مردم با چالش مواجه کنند اما با حضور مردم در صحنه نا امید شدند.
وی بیان کرد: مردم با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری با انتخاب افرادی اصلح، موجبات عظمت و شوکت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم آورده و تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی را همچون گذشته، خنثی می کنند.
دردوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا استان البرز یکهزارو 283 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است .
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.