به گزارش ایرنا، حسین شریعتمداری عصر چهارشنبه در جمع هواداران روحانی در باشگاه انقلاب کرج با بیان اینکه راه رفته را باز نخواهیم گشت افزود: در این نظر سنجی ها به یک نکته برخوردیم که نشان می دهد 20 درصد از جامعه ایران هنوز علاقه ای به آمدن پای صندوق های رای را ندارند.
وی اضافه کرذ: به همین منظور ما باید با طرح 1+11 روحانی همه این افراد را پای صندوق های رای بیاوریم چرا که افزایش مشارکت در انتخابات یعنی پیروزی قطعی روحانی و لبیک به پیام دولت اصلاحات و عمل به وصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی.
شریعتمداری ادامه داد: چهار سال مظلومیت این دولت توسط صدا و سیما که مهم ترین راه انتقال بود اعمال نشد و این سازمان همراه با دولت نبود و روزنامه هایی که سیاه نمایی کارشان بود خدمات دولت را در این سال ها بی اطلاع گذاشته بودند اما در این ایام انتخابات با گزارشاتی که از سوی دکتر روحانی به مردم اعلام شد مردم بیشتر در جریان فعالیت و خدمات دولت قرار گرفته اند و نظر سنجی ها نشان از افزایش اقبال به سوی وی را دارد.
وی با بیان اینکه پیشاپیش پیروزی روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را به ملت ایران تبریک می گویم بیان داشت: دولت روحانی ، دولتی قانونمدار و پایبند قانون است و هر رای که از صندوق های انتخاباتی بیرون بیاید ما به آن احترام می گذاریم اما برای شنیدن نام روحانی در روز شنبه به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران لحظه شماری می کنیم.
شریعتمداری گفت: از روز پنجشنبه روزه سکوت می گیریم و تا روز اعلام نتایج صبر پیشه می کنیم، مردم ایران در این روز غریو شادی سر خواهند داد و برای ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور جشن خواهند گرفت.
وی ادامه داد: در روز شنبه روزنامه کیهان نخرید چون عزادار است ، دو ماه تمام صفحات اول این روزنامه که سیاه نامه باید نامید جز فحش و تهمت به خدمتگزاران این ملت یک قدم بیشتر بر نداشت.
رئیس ستاد دکتر روحانی افزود: ما خواستار آزادی بیان هستیم، ما حرف مخالفمان را با احترام گوش می کنیم، مخالفین دولت ما در دولت دوازدهم مثل موافقان محترم هستند ،عبای رحمت روحانی بر سر مخالف و موافق یکسان است ، روحانی روز شنبه رئیس جمهور همه ملت ایران خواهد بود .
شریعتمداری تصریح کرد: صندوق های رای را جدی بگیرید و کشور ما در این زمینه با فرانسه رقابت و میزان مشارکت ما باید از 80 درصد بالاتر برود، با طرح 1+11 آن هایی که نمی خواهند پای صندوق های رای بیایند را با خود همراه، هم رای و یکدل کنید.
وی به حضور رئیس جمهوری در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در حریم امام رضا (ع ) رئیس جمهوری امروز با مردم مشهد ملاقات دارد و در این شهر مقدس بوسیله شهرام ناظری سرود بلند ای ایران با حضور رئیس جمهور در این جمع زنده نواخته خواهد شد.
شریعتمداری ادامه داد: مشهد پایتخت معنوی ما است و به عنوان مشهد مقدس می شناسیم، جزئی از خاک ایران است و همه قوانین نظام جمهوری اسلامی درآن جاری است.
وی در ادامه اظهار داشت: امید و نشاط سرمایه ما برای پیشرفت است می خواهند شما را از راه پیشرفت باز بدارند، چون می دانند راه شکست دادن ملت جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور است اما مردم در کنار دولت شان در مسیر اعتدال و اصلاحات راه پیشرفت جمهوری اسلامی را مجددا هموار خواهند کرد.
رئیس ستاد دکتر روحانی با اشاره به انتخابات سال 84 بیان داشت: در این انتخابات چون گروه های سیاسی ما با اینکه با همدیگر همفکر بودند اما متفرق شدند و با این کار اجازه دادیم تا رئیس جمهور در کشور ما بر اساس شانس و اقبال انتخاب شود اما ما این اشتباه ر ا دوباره تکرار نخواهیم کرد.
شریعتمداری افزود: در آن شرایط گروه های راست و چپ آیت الله هاشمی که حق بزرگی به گردن ما دارد کنار گذاشته و رای به رئیس جمهوری داده اند که هشت سال کشور را به عقب راند و این تجربه سنگین سبب شد تا در سال 92 مردم همراه سیاستمداران اعتدال طلب و اصلاح گرا در مسیر حقانیت قرار گرفته همه با هم همراه شدند.
وی ادامه داد: روحانی به همه آنچه که در عرصه انتخابات 92 گفت پایبند و وفادار بود، کشور را از مهلکه و انزوای سیاسی خارج کرد ،برجام را به عنوان یک سند نهایی و تثبیت کرد، در کنار وی ظریف وزیر امور خارجه بختک انزوا را از سر جمهوری اسلامی برداشت و راهنمایی و راهبری ها و حمایت های رهبری در این عرصه کمک کار دولت یازدهم بود.
وی تاکید کرد: امروز برجام نهال نوپایی است که به راحتی می تواند زیر پای ابلهان له بشود اما ملت ایران نخواهند گذاشت و در 29 اردیبهشت ماه با حضور در پای صندوق های رای مسیری که را که در سال 92 به حق انتخاب کرده اند ادامه خواهند داد.
شریعتمداری گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 بار دیگر مردم به صحنه آمده اند و علی رغم تلاش واپسگرایان برای سد راه کردن مسیر مردم اما شما با انتخاب کورراه های فرعی نمایندگان امید و اعتدال را به مجلس فرستادید و امروز مجلسی فرهیخته در امر قانون گذاری در این کشور آماده همکاری با دولت است و با انتخاب شما در 29 اردیبهشت ماه این انتخابات تکمیل می شود.
7414/6155خبرنگار: وحیده عسکری ** پردازشگر: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.