تب انتخابات در البرز به اوج خود رسیده است رقابت کاغذی کاندیداهای پنجمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا همچنان ادامه دارد و دیوارهای شهر صحنه رقابت پوسترهای روتوش شده همراه با برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی است.
روی دیوارها شهر شعارهای از جنس تزریق امید به مردم نوشته‌شده و هر شب می‌توان رقابت کارناوال‌های تبلیغاتی را با شور و شعف بسیار دید.
در این رهگذر باید به تجمع حامیان فلان کاندیدا در فلان تالار شهر کرج گرفته تا ارسال پیامک پشت پیامک و حتی حضور بیش از انتظار برخی نامزدها در مساجد باهدف دیدار مردم و ارائه برنامه‌های خود اشاره‌کنیم همه این شیوه‌های تبلیغاتی برای جذب آرا بیشتر و برای عقب نماندن از رقیبان طی یک هفته انجام‌شده است.
از هر چه بگذریم از شیوه‌های سنتی تبلیغات که هنوز طرفداران خاص خود را دارد نمی‌توان گذشت برخی کاندیداها در گوشه گوشه شهر با پهن کردن سفره‌های شام و ناهار سعی در جلب نظر مردم‌دارند این در حالی‌ است که طی یک هفته گذشته ستادهای تبلیغاتی برای معرفی کاندیدای موردحمایت خودشان همه توان خود را به کار بسته‌اند اما بازهم این مردم هستند که بارأی خود بهترین افراد را برای حضور در مجلس شهری انتخاب می‌کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 649708
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.