به گزارش ایرنا، منوچهر اتابکی عصر سه شنبه در نشست با معلمان حامی دکتر روحانی در البرز، افزود: امروز دور هم جمع شده ایم تا در فرصت باقی مانده برای آگاهی بخشی به مردم در تعیین سرنوشت کشورمان سهم مهم و موثری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: ما خواهان عقب گرد نیستیم، بلکه ایرانی قدرتمند،با ثبات و آرام می خواهیم.
وی با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: با نگاه به دستاوردهای دولت یازدهم افتخار می کنیم که اکنون در حمایت این دولت به ویژه دکتر روحانی تلاش می کنیم.
وی گفت: زمانی که دکتر روحانی دولت را تحویل گرفت با انبوهی از مشکلات و تحریم ها روبرو بود و سه سال از عمر دولت را صرف رفع تحریم ها کرد، اما با این وجود از مسایل مختلف اقتصادی، تولید داخلی، محیط زیست و سلامت غافل نبود.
این فعال سیاسی تصریح کرد: با همت مردم سایه شوم بسیاری ازتحریم هایی که در دولت های نهم و دهم تنها به عنوان کاغذ پاره هایی مطرح بودند، برداشته شد.
وی بیان کرد: با این وجود بازهم امید به آینده داریم که با تداوم راه دولت یازدهم در دولت دوازدهم به این ثبات و آرامش برسیم.
رئیس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان البرز ادامه داد: درحالی که در دولت دهم با نوسان قیمت ها و بی ثباتی اقتصادی و گرانی ارزاق عمومی روبه رو بودیم، تک نرخی شدن تورم، خودکفایی درگندم از دستاوردهای مهم دولت یازدهم به شمار می رود.
اتابکی یادآور شد: در مناظره های انتخاباتی دیدیم که چگونه رقیبان به جای رعایت اخلاق و بیان برنامه هایشان به نقد غیرمنصفانه و حمله های بی انصافانه علیه دولت پرداختند.
وی گفت: ما معلمان به حسن روحانی رای می دهیم زیرا با وی به اتحاد، دفاع از حقوق شهروندی و موفقیت های خوبی رسیدیم.
وی بازسازی اقتصاد و معیشت ایرانیان برای کاهش بیکاری را از اولویت های دکتر حسن روحانی بیان کرد و خاطر نشان شد: این کاندیدا پیشرفت ایران و نه برگشت به عقب و اضمحلال را می خواهد.
وی اضافه کرد: دکتر حسن روحانی به آموزش، اشتغال، ازدواج و تحصیل جوانان فکر می کند و با او ایران می تواند بازیگر خوبی درصحنه بین الملل باشد.
رئیس شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان البرز ادامه داد: دکتر حسن روحانی به دنبال اعتماد سازی و تقویت اقتصاد ملی است نه تخریب افکار عمومی و حمایت از قشرهای فقیر و آسیب پذیر برای عزت ایرانی را ازاولویت های کاری خود می داند.
اتابکی بیان کرد: ما معلمان باید برای حسن روحانی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری یک ستاد باشیم و دستاوردهای این دولت را برای مردم بازگو کنیم.
وی گفت: همه ایرانیان با هر طرز فکری باید به پای صندوقهای رای بیایند چون حضور مردم باعث قدرت جمهوری اسلامی و پایداری نظام و انقلاب می شود.
وی تقویت بنیه دفاع و توسعه صنعت توریسم را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم نام برد و اضافه کرد: همه ملت ها تمایل دارند از ایران با آن تاریخ کهن دیدن کنند که این کار تنها در سایه امنیت، آرامش و ثبات امکان پذیر است.
استان لبرز 45 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819 /1535خبرنگار : مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.