به گزارش ایرنا، قدرت الله شمیرانی روز دوشنبه در جشنواره نشاط و امید در سالن فرهنگسرای ولایت اداره ارشاد فردیس، افزود: سازمان های مردم نهاد در استان البرز از 5 به 144 واحد و در کل کشور به 40 برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه جشنواره نشاط و امید با حضور حداکثری جوانان و با هدف تجلیل از نخبگان و جوانان شایسته در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: به همت و تلاش جوانان استان و کسب افتخارات در حوزه های مختلف، البرز یکی از برترین استان های کشور در حوزه جوانان است که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری جوانان به ویژه رأی اولی ها پای صندوق های رأی باشیم.
وی اظهار داشت: دولت توان خود را برای ایجاد تحرک و پویایی در بین جوانان صرف خواهد کرد اداره کل ورزش و جوانان برای این منظور جشنواره های نشاط و امید را در استان برگزار می کند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز گفت: شادی و نشاط جوانان سبب جامعه پویایی می شود تا بتواند در مسیر موفقیت گام بردارد.
داود عزیزی افزود: شهرستان فردیس در بخش ورزش به موفقیت های فراوانی دست پیدا کرده است و دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش برای جوانان گام های بزرگی برداشته است.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.