به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید رضا مساعد عنوان کرد: بنر های غیر مجاز در راستای صیانت از حقوق شهروندی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری با تلاش کارکنان واحدهای اجرایی و سدمعبر خدمات شهری جمع آوری شدند.
مساعد اظهار داشت: طبق ماده 57 قانون نصب هرگونه پلاکارد، بنر و عکس توسط کاندیدا در اماکن ممنوعه که باعث نازیبای منظرشهری می شود، ممنوع است.
وی گفت: کمیته امحاء شهرستان کرج با حکم داستانی و با همکاری خدمات شهری ومامورین انتظامی اقدام به جمع‌آوری بنرهای غیر مجاز تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی کردند.
مساعد با تاکید بر اینکه نامزد ها تنها می‌توانند طبق قانون تعداد مشخصی بنر مقابل ستاد تبلیغاتی خود نصب کنند، افزود: متاسفانه سطح منطقه 9 کرج که از حوزه مرکزی شهر کرج می باشد در این ایام از بنرهای تبلیغاتی کاندیداها پر شده که برخی افراد بدون توجه به قانون دست به این اقدام زده‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه مامورین کنترل نظارت منطقه از تخلفات صورت گرفته عکس‌برداری کرده اند، اظهار داشت: این مستندات به دستگاه‌های نظارتی و قضایی ارسال شده است تا با متخلفان طبق قانون برخورد شود.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه عده‌ای از کاندیداها به صورت غیرقانونی در عرصه تبلیغات وارد این فضا شده‌اند، گفت: مشاهده بنر و پلاکاردهای تبلیغاتی کاندیدا در هر نقطه شهر جز ستادهای تبلیغاتی اشخاص برخلاف قانون است.
وی با تاکید براینکه برای ما هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی فرق ندارد و با همه براساس قانون رفتار می‌کنیم، تصریح کرد: در این بخش و به منظور رعایت قانون از توان صد درصدی خود بهره می‌گیریم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647855
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.