به گزارش ایرنا، ایرج فتاحی روز دوشنبه ضمن قدردانی ازحضور معاون دادستان و قضات کرج در ندامتگاه مرکزی این شهر افزود: این بازدید در جهت رفع مشکلات قضایی و افزایش نشاط مددجویان و بررسی عرایض حضوری آن ها انجام شد.
وی همچنین در ادامه در خصوص بازدید قضات از ندامتگاه بیان کرد: بازدیدهای منظم گره از مشکلات قضائی مددجویان را باز می کند و مددجویان بدون واسطه مسائل خود را با مراجع قضائی مطرح می کنند که این بیانگر توسعه بیش از پیش عدالت و رأفت اسلامی در مجموعه های قضایی است.
وی تصریح کرد: حضور مستمر قضات موجب دلگرمی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مددجویان است و دغدغه اصلی مددجویان رفع مسائل قضایی شان است که به این مهم دست می یابند.
در حاشیه این بازدید آقایاری معاون دادستان کرج نیز ضمن اعلام رضایت از وضعیت مطلوب نگهداری مددجویان اظهار داشت :تعامل مطلوب مسئولین زندان بامراجع قضائی نقش مؤثری در تسریع فرایندها و اقدامات در خصوص پرونده قضائی مددجویان دارد.
در پایان قضات در خصوص پیگیری و رفع مشکلات مددجویان، در چارچوب قانون قول مساعد دادند.
این بازدید در راستای سیاست های کاهش جمعیت کیفری در زندانها ، و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان ، معاون دادستان و سرپرست ناحیه 2 دادسرای عمومی و انقلاب کرج و جمعی از قضات با همراهی مدیر ندامتگاه مرکزی کرج ،ضمن بازدید از ندامتگاه با حضور در جمع مدد جویان به بررسی مشکلات قضایی آنها پرداختند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.