به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کامرانی صالح با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در برخورد جدی با باند ها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز و در اجرای طرح های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس موفق به کشف دو انبار کالای قاچاق شدند .
وی ادامه داد: در پی اطلاع ماموران مبنی بر نگهداری کالای خارجی قاچاق در داخل دو انبار در شهرک صنعتی شهرستان فردیس، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز به همراه عوامل اداره تعزیرات با هماهنگی مقام قضائی به محل مذکور اعزام شدند .
سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه وارد کنندگان کالاهای قاچاق در پوشش یک کارگاه تولیدی اجناس پلاستیکی اقدام به دپو کالاهای خارجی به صورت گسترده می کردند؛ افزود : در بازرسی از دو انبار مذکور در مجموع 60 هزار عدد انواع لوازم خانگی پلاستیکی خارجی و همچنین سه هزار عدد انواع اسباب بازی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد .
این مقام انتظامی در خصوص شیوه و شگرد فعالیت این افراد توضیح داد: متهمان در پوشش راه اندازی کارگاه های ورشکسته و رونق تولید و اشتغال با وارد کردن لوازم خانگی و اسباب بازی قاچاق در فرصت مناسب اقدام به عرضه آن ها در بازار می کردند .
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و کالاهای قاچاق به جهت عدم مطابقت با اسناد و مدارک گمرکی، جهت اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان البرز منتقل و هر دو انبار کالا نیز پلمب شدند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.