به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضاحسینی در بازدید از سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، نقش این سازمان را در سرعت بخشی به پروژه های عمرانی بی بدیل خواند و افزود: این سازمان تاثیر بسزایی در خروجی مناسب عملکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی داشته است.
این مسئول همچنین به کارخانه آسفالت سازمان اشاره و با بیان اینکه آسفالت مصرفی برای خیابان ها و معابر کلانشهر کرج از این کارخانه تامین می شود، عنوان کرد: این امر نشان دهنده توجه مدیریت شهری کرج به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد.
وی در ادامه به کیفیت اجرای پروژه ها در کنار سرعت بخشیدن به آنها اشاره کرد و افزود: ارتقاء سطح کیفی پروژه ها نیازمند نظارت دقیق بر عملکرد مسئولان مربوطه است که این مهم با بازدید مستمر امکان پذیر می باشد.
قائم مقام شهردار کرج در پایان با اشاره به اینکه بازدید از عملکرد پرسنل در سازمان ها و مناطق علاوه بر ارتقاء سطح کیفی موجب ایجاد انگیزه میان پرسنل نیز می شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثر کارکنان در مجموعه مدیریت شهری، جوانان هستند ضروری است تا به ایده های نسل نو توجه و انگیزه لازم در این نسل برای ارائه خدمات نوین ایجاد شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646783
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.