به گزارش ایرنا، رضا زینی وند مقدم روز پنجشنبه در همایش رای اولی ها در نظرآباد افزود:
انقلاب ، سطوح مختلف ارکان این نظام و مدیران آن از صدر تا ذیل با انتخاب و رای مردم گزینش می شوند و برگزاری حدود 37 انتخابات در طول 38 سال عمر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی حاکی از جایگاه و نقش مردم در این نظام است.
وی ادامه داد: براین اساس این انتخابات هم برای نظام و هم برای مردم یک فرصت است زیرا نظام با برگزاری هر انتخاباتی مقبولیت و محبوبیت خود را در نزد افکار عمومی دنیا تجدید می کند و به تعبیر مقام منیع رهبریمعظم انقلاب ، نفس تازه ای در کالبد نظام دمیده می شود.
زینی وند مقدم گفت: مردم نیز با بهره گیری از این حق الهی و خدادادی آزادانه و آگاهانه سرنوشت خود را رقم می زنند و به خواست و اراده ی خود مدیران اداره ی امور جامعه را برای دوره ای بر می گزینند .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان نظرآباد ادامه دادند : انتخابات چند وجه دارد و طرفینی در آن نقش دارند که قانون اساسی نقش و وظایف همه ی طرفین را مشخص کرده است.
وی بیان داشت: طرف اول مردمند که در همه ی عرصه ها و صحنه های انقلاب خوش درخشیده اند و برای این انقلاب و نظام و دفاع از این مرز و بوم جان و خون داده اند و بهترین فرزندان خودرا تقدیم نموده اند در این انتخابات نیز مثل همه ی دوره های گذشته با حضور پرصلابت و آگاهانه به خوبی نقش خود را ایفا خواهند کرد .
زینی وند مقدم افزود: طرف دوم کاندیداها و گروه ها و احزاب و فعالان سیاسی طرفداران آنان هستند که قانون حدود فعالیت و تلاش آنان را برای ترغیب مردم و جلب آرای آنان مشخص کرده است و در چارچوب قانون اساسی می توانند افکار ، اندیشه ها و برنامه های خود را در منظر و مرآی مردم قرار دهند تا مردم نیز با قضاوت درست هر برنامه ای که با سلیقه و ذائقه ی آنان متناسب است برگزینند .
وی در ادامه با بیان اینکه قشر جوان خصوصاً رای اولی ها که اولین بار در سرنوشت خود شرکت می نمایند هم خود در سرنوشت کشور سهیم هستند و هم می توانند روی رای و انتخاب دیگران تاثیر بگذارند گفتند : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه را برای رقابت سالم و قانونی همه ی احزاب و سلایق سیاسی در این دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی همچون گذشته به زیبایی فراهم کرده است و همه ی افرادی که در این عرصه حضور دارند مورد اعتماد نظام هستند و می توانند در فرصت فراهم شده با صداقت به معرفی خود بپردازند و آنچه می توانند انجام دهند و در حد مقدورات کشور است.
وی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را به مردم بگویند و وعده دهند و رقابت آنان بایستی رقابت بر سر خدمات بهینه و بهتر به مردم ، رفاه و آسایش آنان ، استقلال و توسعه کشور و عزت ایرانی و نهادینه کردن آزادی ، عدالت و اخلاق در جامعه باشد.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری گفت: عملکرد مثبت و قابل دفاع دولت یازدهم و موفقیت هایی که دولت در عرصه های بین المللی ، اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی با نهادینه شدن عقلانیت در اداره ومدیریت کشور با عنایات مقام معظم رهبری و پایمردی و حمایت مردم و تدبیر دولتمردان حاصل شده است .
وی با اشاره به مشکلات و چالش های ایجاد شده برای مردم و اداره کشور در دولت قبل اظهار داشتند : امروز تمام سلایق ، احزاب ، جناح ها و گرایش های سیاسی کشور در عرصه رقابت انتخابات حضور دارند و هرکدام از کاندیداها یکی از این جریان های سیاسی را نمایندگی می کنند . همچنین هرکدام از این کاندیداها ، احزاب ،گروه ها و جناح های سیاسی طرفدار آنان دارای کارنامه و سوابق کاری مشخص و روشنی هستند که با مسئولیت هایی که در سطوح مختلف جامعه در قوای مقننه ، مجریه ، قضاییه و سایر سازمان های کلان کشور داشته و دارند امتحان خود را پس داده اند و نمی توانند با شعار غیر واقعی مردم را فریب دهند.
7410/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.