به گزارش ایرنا، فرماندار و رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به تشریح اهداف دشمن از اشاعه مواد مخدر در بین جوانان برای از پا در آوردن اندیشه و توان آنها پرداخت.
ابوالقاسم پالیزگیر خواستار تلاش بیشتر و جدی تر مسئولین در جهت جلو گیری از اشاعه مواد مخدر به خصوص در بین جوانان و نوجوانان در آستانه فصل تعطیلات تابستانی شد.
فرماندار ساوجبلاغ از عملکرد کمیته فرهنگی انتقاد کرد و خواستار توجه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مقوله مهم شد.
وی با بیان اینکه فعالیت قوی و هدفمند کمیته ها بخصوص کمیته فرهنگی نقش موثری در حل بسیاری از مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی دارد، افزود: فرهنگ سازی برای مشاوره در جامعه و به ویژه در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی امری ضروری است.
پالیزگیر ادامه داد: این صحیح نیست که ادارات ما که برای فعالیتشان با بودجه ای که در نظر گرفته شده و باید آن را هزینه کنند، دنبال راه های دیگر هستند و مسئولیت خود را به عهده شهرداری ها می اندازند.
وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ در قبال وظیفه فرهنگی خود باید خروجی متناسب تری داشته باشد و وظیفه خود را به شهرداری ها محول نکند.
وی اظهار کرد: بحث آموزش مهارت های زندگی در بین دانشجویان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: اقدامات خوبی در سال گذشته برای مقابله با سرو قلیان در اماکن عمومی اجرا شد و چیزی حدود 134 فقره اخطار دریافت و 66 واحد متخلف نیز پلمب شدند.
پالیزگیر از پلمب 52 واحد غیر مجاز عطاری در سال گذشته خبر داد و گفت ما با کسانی که سلامت مردم را نشانه گرفتند تعارف نداریم و در سال جاری نیز برخورد خواهیم کرد.
وی از بهزیستی خواست نسبت به تحویل گرمخانه شهرداری هشتگرد و مدیریت این مجموعه و ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب اقدام نماید.
پالیزگیر از شهردار چهارباغ خواست نسبت به راه اندازی گرم خانه در آن شهر اقدام کند.
در ادامه اعضای نشست به بحث و بررسی و اقدامات کمیته ها پرداختند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.